Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Idéen opstod fordi jeg havde set en reklame for "Caroline"s nye cd som jeg synes er dybt forfærdelig..!
Og da jeg så sad og kedede mig lidt på arbejdet lavede jeg en liste over de 3 ting som pt pisser mig mest af..!
Så listen er kun ment som sjov, og skal absolut ikke tillægges mere end det..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
4: Folk der bare ikke fatter at køre i en rundkørsel! Lige omkring hvor jeg bor ligger der en forholdsvis stor rundkørsel (2 spor og 6 "grene")
Og hold kæft hvor er jeg tit ved at brage ind i et eller andet fjols (tit en gammel m/k som næsten ikke kan kigge over rattet i sin lille Fiesta) fordi vedkommende ikke fatter hvordan man skal lægge sig i rundkørslen..!!
Hvis man skal hele vejen rundt skal man IKKE lægge sig i yderste spor hele vejen!!! Hvor svært kan det være..?!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
1. Razak Pimpong (Man må bare ikke være så dum)
2. Fodboldklubber der afgører kampen i sidste minut HVER gang
3. Tove (Hun skal bare ikke smide os ud af fredagscafeen!!!)
Squaw skrev:1. Razak Pimpong (Man må bare ikke være så dum)
2. Fodboldklubber der afgører kampen i sidste minut HVER gang
3. Tove (Hun skal bare ikke smide os ud af fredagscafeen!!!)
Meget aktuel kommentar.... Hvorfor ikke spille alle de min. en kamp nu varer?
Vil nu også sige, at jeg er ret træt af de der tyrker-grupper (eller wannabe tyrker-grupper) der finder tilfældige folk og slås med dem... Hvorfor kan man nu ikke gå i byen uden at skulle "diskutere" med dem!? Godt man for det meste har en danskergruppe med sig.