- der sku ha været brugt en vocoder i tracket efter sigende. hehe
Req: O.C. track :-o
Redaktør: Moderators
Req: O.C. track :-o
Så er den gal igen folket
Jeg blev introduceret for et ganske, ganske rart track fra Orange Country 2. sæson, afsnit 24, men vi kender ikke titlen på dette kuhle track - første gang optræder det 8 min. inde og senere igen ved den sidste skudepisode. Hvis nogen har en idé om en titel, lytter jeg (vi) meget gerne 
Så vidt jeg husker er det Imogen Heap - Hide and Seek
----
Filen skal bare omdøbes fra .zip til .mp3
http://download.yousendit.com/6EAA1080738A1B16
----
Filen skal bare omdøbes fra .zip til .mp3
http://download.yousendit.com/6EAA1080738A1B16
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kan tydeligt huske det afsnit med begravelsen og skudepisoden. Og nummeret er sammen med Leonard Cohen - Hallelujah, Matt Pond PA - Champagne Supernova og selve titelmelodien California de mest markante numre i den serie 
Jeg har et uofficielt OST Sunshine - 2 stk "cd'er" med hver 19 tracks på fra serien.
- må ærlig erkende at jeg ikke har set et helt afsnit af serien
Og hilser mange gange fra min veninde QrazyLeg og siger hun er dybt taknemmelig for titlerne! 
- må ærlig erkende at jeg ikke har set et helt afsnit af serien
Senest rettet af Stim 27 apr 2006, 21:43, rettet i alt 3 gange.
Sunshine >> Ja der findes nogle CD'er der hedder "Music from the OC in the mix" Jeg har de to af dem tilbage efter min ene harddisk har problemer. Og det er de samme to som jeg indtil videre har købt 
OK, jamen er de noget værd?
Kan også tydeligt huske Leonard Cohen - Hallelujah som den mest fremtrædende i min hukommelse, men også meget af det andet musik deri synes jeg er rigtig godt. Dog er jeg blevet en smule træt af Phantom Planets California, efter at den er blevet voldtaget af 14-årige der smider en masse ting oveni, som den nærmest bliver uigenkendelig.
Kan også tydeligt huske Leonard Cohen - Hallelujah som den mest fremtrædende i min hukommelse, men også meget af det andet musik deri synes jeg er rigtig godt. Dog er jeg blevet en smule træt af Phantom Planets California, efter at den er blevet voldtaget af 14-årige der smider en masse ting oveni, som den nærmest bliver uigenkendelig.
De er da ganske gode, men det er som med alt andet teenageseriemusik. Det er langt fra det hele som er noget værd.