søger kunstner, titel og sangen

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

søger kunstner, titel og sangen

Indlæg af chreddy1 »

hey..

så lige slutten af Bad Boys.. hvem har lavet den der "Bad boys, bad boys.. what u gonna do, what u gonna do when it come for you" (tror nok det var det).. og hva hedder sangen..

og en der har den der vil smide den op..? (helst i original-udgaven (har nemlig hørt andre versioner af den før))
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Inner Circle - Bad Boys.
EMR

Indlæg af EMR »

Det sgu da BOB MARLEY. FOr satan han er jo gud, :P HVis den ikke er kommet op imorgen, så smider jeg den op. Sad også lige og så Bad boys. fed film faktisk.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

I Bad Boys er det Inner Circle der har "udfører" nummeret, og det hedder Bad Boys Reply '95. Jeg har ikke sangen, men her er titlen.

Iøvrigt vil jeg tro at en hurtig google søgning på bad boys whatcha gonna do lyrics ville have givet dig titlen til når du skulle requeste :wink: Ellers er der jo altid imdb's database.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:I Bad Boys er det Inner Circle der har "udfører" nummeret, og det hedder Bad Boys Reply '95. Jeg har ikke sangen, men her er titlen.

Iøvrigt vil jeg tro at en hurtig google søgning på bad boys whatcha gonna do lyrics ville have givet dig titlen til når du skulle requeste :wink: Ellers er der jo altid imdb's database.
Ja, jeg fik også lange løg over den request.

COME ON.. PRØV NU GOOGLE BARE I 5 FUCKING SEKUNDER!!!!!

ARGHHHH DØ N00000000000000000000BS! :mad: :mad: :mad:
Senest rettet af FrZ 30 apr 2006, 03:01, rettet i alt 1 gang.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
djbubbi

Indlæg af djbubbi »

chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

nupper den lige.. takker..
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Frz skrev:Ja, jeg fik også lange løg over den request. COME ON.. PRØV NU GOOGLE BARE I 5 FUCKING SEKUNDER!!!!!

ARGHHHH DØ N00000000000000000000BS! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Er det FrZ der er inde i Dolph?!??? :?: :?:
chreddy1
Request Limit Reached

Indlæg af chreddy1 »

Bubbie skrev:
Frz skrev:Ja, jeg fik også lange løg over den request. COME ON.. PRØV NU GOOGLE BARE I 5 FUCKING SEKUNDER!!!!!

ARGHHHH DØ N00000000000000000000BS! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Er det FrZ der er inde i Dolph?!??? :?: :?:
heh.. godt spørgsmål..

til FrZ: der er en grund til at jeg requested den.. fordi jeg gerne vil ha den.. og vidste ikk lige hvem det var og hva den hed, så jeg spurgte lige om det ved samme lejlighed.. noet galt..?
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

chreddy1 skrev:der er en grund til at jeg requested den.. fordi jeg gerne vil ha den.. og vidste ikk lige hvem det var og hva den hed, så jeg spurgte lige om det ved samme lejlighed.. noet galt..?
Men hvorfor tjekkede du ikke selv lige google, så vi andre var fri for det, nu det var dig, der ønskede sangen? Det er da ULIDELIGT dovenskab, bare at spraye requests ud på den måde!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar