Pige som synger. Hun piller ved en bil.

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ralle7

Pige som synger. Hun piller ved en bil.

Indlæg af Ralle7 »

Pige som synger. Hun piller ved en bil. Hun køre sammen med sin veninde. der kommer 2 drenge i en bil ved siden af. nogle som kender den her sang? Kunne være nice,
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Kan vi få lidt mere info? Genre osv...
BØH
Ralle7

Indlæg af Ralle7 »

Det sådan agtigt lidt hip hop agtigt. har et billede af ham og hun synger vist noget med at det aldrig bliver dem?
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Ralle7 skrev:har et billede af ham og hun synger vist noget med at det aldrig bliver dem?
er det en han eller en hende?
BØH
Ralle7

Indlæg af Ralle7 »

Det er en pige der synger. hun går ved sådan en sort bil mener jeg den er og så køre de fra deres garage?:D ved godt det er svært:P
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ku det eventuelt være Kelly Clarkson - Because Of You..?

eller måske Shakira - Dont Bother..
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Det er Gettic feat. Miss Lou & Nemo - Det Du Gør som du leder efter...
Daffy
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Daffy^ skrev:Det er Gettic feat. Miss Lou & Nemo - Det Du Gør som du leder efter...
Fik den forærende af hende Miss Lou på et tidspunkt men har aldrig brugt nummeret rigtig så ved ikke lige hvor pladen er henne. Skal nok uppe den hvis jeg falder over den.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Den har jeg, hvis det er.
BØH
Besvar