Billetter til Madonna!
Redaktør: Moderators
Så fik jeg sgu billet til normalpris - på BilletLugen.dk! 
Jeg skrev et brev til dem, hvor jeg forklarede at jeg intenst prøvede at komme ind på bestillingssiden i to timer - jeg kom igennem to gange, men da jeg så skulle vælge plads mistede den kontakten til serveren...
Så fik jeg en fin lille e-mail, hvor de skrev at de var kede af det, og at de havde reserveret 6 billetter, som jeg kunnen købe ved at gå ind på en side og skrive en kode, og så foregik det ligesom normal bestilling...
Så det kan betale sig at klage....
Jeg skrev et brev til dem, hvor jeg forklarede at jeg intenst prøvede at komme ind på bestillingssiden i to timer - jeg kom igennem to gange, men da jeg så skulle vælge plads mistede den kontakten til serveren...
Så fik jeg en fin lille e-mail, hvor de skrev at de var kede af det, og at de havde reserveret 6 billetter, som jeg kunnen købe ved at gå ind på en side og skrive en kode, og så foregik det ligesom normal bestilling...
Var der ikke udsolgt?mikkel_hansen_99 skrev:Så fik jeg sgu billet til normalpris - på BilletLugen.dk!
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Og du burde ryge i fængsel for dette, du kan få den pris det normal koster. Hvad sker der for roebonde som kræver mere end normal, det er fandme så umoralsk; idiot.MaZe skrev: Sælger forresten 3 af dem hvis den rigtige pris kommer.....
Sorry men det skal bare komme ud, bust alle dem ligesom jeg bustede ham som krævede penge under bordet, i forbindelse med mit køb af andelsboligen.
Det plejer de at gøre.DjMail skrev:Kunne ikke være mere enig.....
Der af mit spørgsmål om hvor vidt de scanner biletterne eller hvordan de sikre sig.
Der er ikke noget galt i at sælge billetterne, det er lovligt. Det er ulovligt, hvis man kræver mere end pålydende værdi.Pono skrev: Det var nice, at Panduro sagde til Bjørn Hansen (som lå nummer 1) at han kunne sælge den ekstra billet han fik for at være nummer 1. Underligt at det ikke kom frem i medierne.