Billetter til Madonna!

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Synes at have hørt noget om at firmaet der står bag koncerten skal betale 10 millioner i moms, men de agter at gå rettens gang..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ja de er sluppet for monsen, hvilket i mod hoved er vanvittig da konkurrenterne ikke havde den mulighed. bare endnu en ting jeg synes der får den Horsens sag til at lugte langt væk.

Man må kun opkræve et gebyr på videre salg hvis man er officiel distrubutør. Det er det eneste tilfælde hvor der kan blive lagt mere oven i prisen på en billet.
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

DjMail skrev:Ja de er sluppet for monsen, hvilket i mod hoved er vanvittig da konkurrenterne ikke havde den mulighed. bare endnu en ting jeg synes der får den Horsens sag til at lugte langt væk..
Nu er det jo ikke Musikforeningen Eigils (foreningen bag koncerten) som er skyld i at konkurrenterne er nogle pengeglubske individer hvis eneste formål i livet er at tjene penge.

Don Ø og de andre kanoner som står for koncertene i Kbh. er ved at pisse i bukserne af skræk fordi en lille forening, hvis eneste formål er, at skabe mere kultur i Horsens og omegn, kommer spankulerende ind hvor de før havde eneret. Det er meget muligt at Don Ø og CO. også "bare" forsøger at skabe kultur i og omkring Kbh. men de gør det så sandelig også for egen vindings skyld. Hvem skraber pengene ind når koncertarrangørerne lejer Parken? Hvem skraber pengene ind (ved nogle koncerter) når publikum skal have æde og drikke.... Det er fuldstændig det samme som sker når Panduro så tilfældigvis lige tjener lidt på at den lokale forening arrangerer en lille event i byen.

At vores danske samfund så heldigvis er indrettet sådan at godtgørende frivillingt arbejde belønnes med momsfrihed er da fantastisk, hvorfor beklage sig over sådan noget? Det eneste det her handler om er at Københavnerne har ondt i RØVEN over at Jyderne har været i stand til at banke et koncertimperium op på no-time. Ingen tør naturligvis gøre det samme i København for så ville det straks blive opfattet som en konkurrent til Parken Sport & Entertainment, og dén lille virksomhed er der ikke nogle i Danmark som får lov at true, tro mig!
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Bliver Koncerten ikke betegnet som godtgørende arbejde eller blot som almindelig velgørenhed når de donere en god del af overskuddet til folk der er dårlig stillet???

Kan ikke lige huske hvilken organisation de nævnede
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

[quote="DjMail"]Ja de er sluppet for monsen, hvilket i mod hoved er vanvittig da konkurrenterne ikke havde den mulighed. bare endnu en ting jeg synes der får den Horsens sag til at lugte langt væk.. [quote]

Det er jo efter samme princip som f.eks. når Roskilde Festivalen bliver afviklet. Det får jo hellere ikke Skive Beach Party til at brokke sig over det, det er jo det samme. Privat contra foreningsejet. SYnes det er en fin idé.

@UP: Don Ø kræver 4-6 mio, hvergang der er en koncert som skal afholdes. :?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

LeG0lAsDK skrev: @UP: Don Ø kræver 4-6 mio, hvergang der er en koncert som skal afholdes. :?
Kontra 3000 kroner for at leje en græsmark af Horsens kommune, som mindst lige så godt kan gøre det ud for en koncertplads som Parken kan det.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

LeG0lAsDK skrev:
MaZe skrev: Sælger forresten 3 af dem hvis den rigtige pris kommer.....
Og du burde ryge i fængsel for dette, du kan få den pris det normal koster. Hvad sker der for roebonde som kræver mere end normal, det er fandme så umoralsk; idiot.

Sorry men det skal bare komme ud, bust alle dem ligesom jeg bustede ham som krævede penge under bordet, i forbindelse med mit køb af andelsboligen. :evil: :evil:
Hvis der er et problem kan du skrive en PM til mig så du kan brokke dig til mig....

Du kan også sagtens få oplysningerne nok så du kan anmelde mig.... I Don't Give A Fuck!!!
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

MaZe skrev:
LeG0lAsDK skrev:
Og du burde ryge i fængsel for dette, du kan få den pris det normal koster. Hvad sker der for roebonde som kræver mere end normal, det er fandme så umoralsk; idiot.

Sorry men det skal bare komme ud, bust alle dem ligesom jeg bustede ham som krævede penge under bordet, i forbindelse med mit køb af andelsboligen. :evil: :evil:
Hvis der er et problem kan du skrive en PM til mig så du kan brokke dig til mig....

Du kan også sagtens få oplysningerne nok så du kan anmelde mig.... I Don't Give A Fuck!!!
Hvorfor ikke tage imod det tilbud? :!:
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Bubbie skrev:
MaZe skrev:
LeG0lAsDK skrev:

Hvorfor ikke tage imod det tilbud? :!:
Jeg er ikke i danmark på dette tidspunkt. Har givet min billet væk til koncerten.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg ser ingen grund til at koncert arrangøre skal have lov til at slippe for momsén.

Kan ikke se det er fair over for andre event arrangøre. Jeg har f.eks ikke den mulighed.

Meget muligt at det er fint for nogle af godgørende frivilligt arbejde belønns med at være momsfri. Men er det fair konkurrence ?

Er det fair at hvis jeg ville holde en koncert med madonna skal betale moms hvorimod en forening ikke skal ?

Jeg Synes bare det Horsens gør er forkert. Meget muligt de får store navne til byen og det er vi da alle glade for (dem som tar til koncerterne ihvertfald) Men når man ser Panduro claime at det jo er vigtig at brande Horsens som kultur by, så tænker jeg bare hvor stor en støtte får de fra Horsens ? skal de ha stor kultur støtte og slippe for momsen samtidig ? dobbelt øv for andre arrangører.

Gav i Don Ø samme muligheder så skulle i fandme se Danmark eksplodere i kultur.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

DjMail skrev:(...) hvis jeg ville holde en koncert med madonna...
Go for it! ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar