Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
klojjve.. du
ender jmin miening .. du er ee en lille homo drneg som mixer uiki windows mocie manker,,,, ig jeg sioger det adkrgig igen... såååååååå fuck dig...
såååååååååå ´piiiiiiiiiik..
men ejg elsker dig over alt påjorden og du er såamn den dejlig drng.. kjyuysyyyyyyyyyys....
CyberZink skrev:klojjve.. du
ender jmin miening .. du er ee en lille homo drneg som mixer uiki windows mocie manker,,,, ig jeg sioger det adkrgig igen... såååååååå fuck dig...
men ejg elsker dig over alt påjorden og du er såamn den dejlig drng.. kjyuysyyyyyyyyyys....
hilsen mange angege
mortn T kkove
'
[04:09:43] <Morten_T> je ka ik wse noge
[04:12:36] <Morten_T> fucking alkoholikkere
[04:12:38] <Morten_T> alel sammemn
[04:10:26] <Morten_T> u kan ikke se noget
[04:10:32] <Morten_T> fofrd i drikker
[04:10:34] <Morten_T> for megete
Tror der er nogen der har fået så hatten passede i nat...
hilsen mange angege
mortn T kkove
'
[04:09:43] <Morten_T> je ka ik wse noge
[04:12:36] <Morten_T> fucking alkoholikkere
[04:12:38] <Morten_T> alel sammemn
[04:10:26] <Morten_T> u kan ikke se noget
[04:10:32] <Morten_T> fofrd i drikker
[04:10:34] <Morten_T> for megete
Tror der er nogen der har fået så hatten passede i nat...
hilsen mange angege
mortn T kkove
'
nogen der ka oversætte det til normal dansk..? hehe
har selv prøvet men lykkedes ikke..