Kan huske jeg havde nogle på min mp3 til spanien..
Angel City - Sunrise (Rob Mayth remix)
Underdog Project - Remember
og så
Floorfilla - Sister golden hair (Rob Mayth remix)
Prezioso - Survival (DJ Manian Vs. Tune up! remix)
Redaktør: Moderators
I hvilket remix? Synes umiddelbart at den er lidt tynd.kloojve skrev:Cicada - You Got Me Feeling <-- alt for nice :)
Og der var sørme en til af slagsen >>FrZ skrev:[WinAmp]·[Gnarls_Barkley_-_Crazy_(Spencer_Collective_Edit)_Onesided-Vinyl-2006-DJ] [01-gnarls_barkley_-_crazy_(spencer_collective_edit)-dj]·[6:08]
Dejlig sommer house - let chillet med stadig up-tempo. Tror på den personligt!
Og Rob Mayth/Groove Coverage/Special D/Alle de andre harddance numre minder ikke om hinanden eller hvad?mikkel_hansen_99 skrev:amh, jeg tror simpelthen ikke på, at folk kan lide den pga musikken - det er da et af det mest overvurderede numre i lang tid. Det eneste der er anderledes ved Boten Anna er, at der bliver sunget på svensk - ellers ligner det ethvert andet pop trance-nummer..
Skal man kunne forstå en sang, for at kunne lide den? Synes da at flere hits er sunget på sprog man ikke kan forstår, men godt kan "synge" med på.. Nu vil jeg ikke nævne de klamme baltiske drenge på flyveren :/QrazyLeg skrev:Jeg synes Bob Sinclar's album er den værste gang lort. 12 sange med samme melodi stort set, hvor kun teksten er ændret. Hvis flere af hans sange hitter hen over sommeren tvinger det mig udenlandsk.
Angående Basshunter, så burde det kun være lovligt at høre det nummer hvis man ved hvad en bot er. Det gør egentligt ikke nummeret ringere end det er at en masse der ikke ved hvad det er synes den er god. Det gør det til gengæld usmageligt hvis Børge står på diskoteket og skråler med på noget han ikke aner en skid om. Ellers skal man fucke tilbage til sit Rihanna.
OMFG - en Crazy Frog-kopi! Arrgh!JayJay^^ skrev:Sommerhittet over alle er dette remake af Ghostbustershttp://download.yousendit.com/0D49A1596708FF38
Men flertallet ved jo godt hvad en bot er... gør de ikke.. fuck jeg kommer ikke nok ud :/QrazyLeg skrev:Hehe, det var så skrevet med et glimt i øjet frz
Forstå det sådan her. Hvis det kun er alle der ved hvad en bot er må høre det nummer, så er det så få at det nummer aldrig bliver et hit... Og så får jeg en god sommer.