Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
i følge hvad jeg har hørt bruger England "From Paris To Berlin" til VM her til sommer som nationalmelodi.. den er dog blevet skrevet om så den nu hedder "From London To Berlin"..
men har hørt at den blev spillet i morges (d. 28/4 kl ca 08.30) på P3..
hvis dette virkeligt er sandt håber jeg at der er en der har rippet den og vil smide den op..
@Chreddy1: P3 har dagens programmer til at ligge til fri aflytning, så det er da muligt, at du selv kan gå ind og høre den og evt rippe den....
Og hvad jeg forstod blev det ikke den officiele engelske fodboldsang, men et nummer som BBC 1 havde fået Infernal til at lave og som BBC 1 spiller, da de ikke kunne lide den officielle slagsang.
Ja det er ikke den officielle men den bliver spillet mere end den officielle og bliver også spillet en del på diverse clubs derover. Den er top3 på deres officielle hitliste derover og det er meget sjældent vi ser danskere deroppe så de har da opnået noget ved at lave den verision.
@ WHAT: Det nummer de hitter med i England er den oprindelige version "From Paris To Berlin" og den ligger ifølge den officielle chart kun nummer 4 og ikke nummer 3, men det kan jo være det kommer i morgen. Men kan du finde dokumentation for den ligger nummer 3 vil jeg da gerne se det....
Desuden er nummeret "From London To Berlin" vist kun lavet til BBC One og endnu ikke udgivet, så tror ikke det er det nummer der bliver spillet på clubberne derovre, men derimod også originalen "From Paris To Berlin".
Men kan du dokumentere det vil jeg meget gerne se det, da jeg selvfølgelig kan tage fejl.....
chreddy1 skrev:
er det nogle du har..?
hvis du har vil du så ik smide dem op..?
Det er ikke noget jeg ligger inde med, da det ikke lige er min genre... - Ville bare lige hjælpe jer i jagten, da jeg lurer lidt på om det ikke er "dont_go_to_berlin". - Men jeg har ingen idé
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.