Req: My Humps på dansk
Redaktør: Moderators
Req: My Humps på dansk
Heyhey!
Hørte en dansk udgave af den efterhånden 1 år gamle My Humps på The Voice omkring 15:30 idag.
Er jeg den eneste der har hørt den og er der nogen der evt. har den?
Hørte en dansk udgave af den efterhånden 1 år gamle My Humps på The Voice omkring 15:30 idag.
Er jeg den eneste der har hørt den og er der nogen der evt. har den?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Ja Black Eyed Peas nemlig...amh skrev:Er det Black Eyed Peas's version af den, bar på DK ?

Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Desværre bliver My Humps stadig ønsket i ny og næ på mit arbejde. Og folk var helt vilde med Mon De Reggae selvom jeg personligt var træt af Pon De Replay på det tidspunkt.

hmm.. har ikke hørt den danske udgave. Kan du huske hvad den hed på dansk ?
Men det er nu ikke Black eyed peas der har lavet originalen.
Nummeret er hugget fra Sexual Harrassment. Fra deres hit fra 1983 - som hed "I Need A Freak" Vokalen er ændret - men samme nummer.
Edit:
Rippede lige originalen fra 1983.....
http://beta.yousendit.com/transfer.php? ... 7B2F17C1A4
Men det er nu ikke Black eyed peas der har lavet originalen.
Nummeret er hugget fra Sexual Harrassment. Fra deres hit fra 1983 - som hed "I Need A Freak" Vokalen er ændret - men samme nummer.
Edit:
Rippede lige originalen fra 1983.....
http://beta.yousendit.com/transfer.php? ... 7B2F17C1A4