Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Sad lige og rodede med et lille bootleg i dag - stammer fra starten af Magika 5, et af mine megamix, men jeg fik det aldrig lavet som egentlig bootleg.
Synes sgu det lyder godt. Ja pill-vokalen er måske en anelse for ensformig, men den synes jeg nu også er skambrugt i en helvedes masse andre numre, så det er vel ikke specielt for dit specifikke bootleg.
Senest rettet af QrazyLeg 02 maj 2006, 11:52, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Efter lige at have lyttet, så er de ting der falder mig ind:
- Beatene passer ikke sammen og de kører kontinuert "forkert" oven i hinanden.
- Jeg er allerede sindssygt træt af en mand der siger "Take the blue pill Take the red pill".... 8 minutter med den stemme og man er sindssyg...
- Jeg synes det er synd, at du har fjernet downbeat sektionen i delerium - silence
- Den mangler lidt mastering... Der er lidt støj her og der osv.
Lidt ensformigt, kræver lidt ekstra arbejde, men ellers meget godt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg synes hurtigt den bliver ensformet og det er lidt en skam, at man kan høre altså.. beatsne kører oven i hinanden. Men det er godt, af et første bootleg at være.