Andre XP versioner ?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Andre XP versioner ?

Indlæg af amh »

Vi har fået nyt kassesystem på mit arbejde her i torsdags, nyt tuchscreen kasse maskiner, så da systemet skulle genstarte at det var Microsoft Windows XP Embell, eller sådan noget i den stil. er der nogle som kan fortælle hvad den version kan, som "vores" Xp ikke kan? Så at baggrundsbilledet på skrivebordet var COOP og NCR logo i sådan et grådesign..
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Embell, er et meget nedskæret system i forhold til det vi kender fra xp pro. Der bare nogle ting man ikke kan, også er der noget ekstra som jeg ikke helt kan huske. stk tiden siden jeg har leget med det hehe
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Dj FreeLoad skrev:Embell, er et meget nedskæret system i forhold til det vi kender fra xp pro. Der bare nogle ting man ikke kan, også er der noget ekstra som jeg ikke helt kan huske. stk tiden siden jeg har leget med det hehe
Hehe, okay :) Hmm, hvor findes det henne? Hvis man kan skaffe det altså? Det er måske beregnet til butikssystemer?
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Hmmm, kan se om jeg kan find en version til dig. Men ja altså jeg har set det nogle få steder. Og på mit tidliger arbejdet. Kom det med en ny Oce Scanner. Som en computer der kun nogle forskelig funktioner.
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

Dj FreeLoad skrev:Hmmm, kan se om jeg kan find en version til dig. Men ja altså jeg har set det nogle få steder. Og på mit tidliger arbejdet. Kom det med en ny Oce Scanner. Som en computer der kun nogle forskelig funktioner.
Okay! nice. Jamen har hørt den kan ligge på en USB nøgle (Ved ikke hvor stor.. ) Men det hørte jeg lige :)
Besvar