2 spørgsmål...

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

2 spørgsmål...

Indlæg af raffay »

Sad lige her forleden og lyttede til 666 vs. DJ Bonito - Atención og Potatoheadz - Narcotic, og så var det jeg undrede mig over om jeg ikke havde hørt de sange før et eller andet sted... Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvad de originale sange hedder? Eller er det mig der er helt gal på den?
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Indlæg af Cubefyr »

Har den her

666 And DJ Bonito - Atencion (DJ Bonito XXL Mix)

Uploader den nu

hen den her 666 And DJ Bonito - Atencion (DJ Bonito XXL Mix)
Liquid^
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Liquid^ »

Potatoheadz - Narcotic er et gammelt remix af Narcotic - Liquido mener jeg. Det var fremme engang i slutningen af 90'erne mener jeg og var et nummer medt noget spade i.
666 har jo også lavet Attention for lang tid siden.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Cubefyr skrev:Har den her

666 And DJ Bonito - Atencion (DJ Bonito XXL Mix)

Uploader den nu

hen den her 666 And DJ Bonito - Atencion (DJ Bonito XXL Mix)
tror du misforstod noget.
BØH
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: 2 spørgsmål...

Indlæg af FrZ »

raffay skrev:Sad lige her forleden og lyttede til 666 vs. DJ Bonito - Atención og Potatoheadz - Narcotic, og så var det jeg undrede mig over om jeg ikke havde hørt de sange før et eller andet sted... Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvad de originale sange hedder? Eller er det mig der er helt gal på den?
Øhm.. nu sad jeg lige og spillede begge numre på irc tidligere i dag (spillede på irc = kommenterede deres cover osv.)

Anywho.. Ja Liquido er den første, og DJ Bonita mixer 666 atencion med et scooter nummer - kan ikke huske hvilket
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Re: 2 spørgsmål...

Indlæg af Cubefyr »

FrZ skrev:
raffay skrev:Sad lige her forleden og lyttede til 666 vs. DJ Bonito - Atención og Potatoheadz - Narcotic, og så var det jeg undrede mig over om jeg ikke havde hørt de sange før et eller andet sted... Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvad de originale sange hedder? Eller er det mig der er helt gal på den?
Øhm.. nu sad jeg lige og spillede begge numre på irc tidligere i dag (spillede på irc = kommenterede deres cover osv.)

Anywho.. Ja Liquido er den første, og DJ Bonita mixer 666 atencion med et scooter nummer - kan ikke huske hvilket
Hvor er det lige scooter kommer ind i denne sang? lyder bestemt ikke som scooter?
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Ja jeg mener også at den med 666 er et mix af en anden sang UDEN 666 involveret... Ved godt at Atención er en gammel med 666, men det var ikke den jeg ledte efter. Der er vel ingen der kunne smide Narcotic - Liquido op?
Skal man skrive noget her?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

den i kalder Atencion hedder alså Amokk på deres cd..!
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

nå ja, ok, Amokk... Men ordet ATTENCION indgår også i Amokk. Ligefør han går "amokk"...
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

JA OK :/

Kode: Vælg alt

Arriba con los brazos - vamos - Amokk
Todo del mundo - en este segundo
la marcha empierza - wahh - la bomba estalla
[scream]
Atención !! - sigue me - Amokk
la marcha empierza - wahh - la bomba estalla
[scream]
Atención - Amokk.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Lige for tilføje lidt, så er 666_-_dj_bonito_-_atencion_(dj_bonito_screen_cut).mp3 vel nærmere 666 - Amokk vs. Shaun Baker - Xplode 2?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

nco skrev:Lige for tilføje lidt, så er 666_-_dj_bonito_-_atencion_(dj_bonito_screen_cut).mp3 vel nærmere 666 - Amokk vs. Shaun Baker - Xplode 2?
Det er da rigtigt.. det er Jordan_And_Baker_-_Explode-Retail_CDM-2002-xxx jeg tænker på... Det var ikke Scooter denne gang ;)
Skaw
Ses vi i Assens din ækle bryder?
Geografisk sted: bag dig

Indlæg af Skaw »

Jeg har engang købt olie!
Besvar