2 spørgsmål...
Redaktør: Moderators
2 spørgsmål...
Sad lige her forleden og lyttede til 666 vs. DJ Bonito - Atención og Potatoheadz - Narcotic, og så var det jeg undrede mig over om jeg ikke havde hørt de sange før et eller andet sted... Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvad de originale sange hedder? Eller er det mig der er helt gal på den?
Har den her
666 And DJ Bonito - Atencion (DJ Bonito XXL Mix)
Uploader den nu
hen den her 666 And DJ Bonito - Atencion (DJ Bonito XXL Mix)
Uploader den nu
tror du misforstod noget.Cubefyr skrev:Har den her
Uploader den nu
BØH
Re: 2 spørgsmål...
Øhm.. nu sad jeg lige og spillede begge numre på irc tidligere i dag (spillede på irc = kommenterede deres cover osv.)raffay skrev:Sad lige her forleden og lyttede til 666 vs. DJ Bonito - Atención og Potatoheadz - Narcotic, og så var det jeg undrede mig over om jeg ikke havde hørt de sange før et eller andet sted... Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvad de originale sange hedder? Eller er det mig der er helt gal på den?
Anywho.. Ja Liquido er den første, og DJ Bonita mixer 666 atencion med et scooter nummer - kan ikke huske hvilket
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Re: 2 spørgsmål...
Hvor er det lige scooter kommer ind i denne sang? lyder bestemt ikke som scooter?FrZ skrev:Øhm.. nu sad jeg lige og spillede begge numre på irc tidligere i dag (spillede på irc = kommenterede deres cover osv.)raffay skrev:Sad lige her forleden og lyttede til 666 vs. DJ Bonito - Atención og Potatoheadz - Narcotic, og så var det jeg undrede mig over om jeg ikke havde hørt de sange før et eller andet sted... Er der nogen af Jer der kan fortælle mig hvad de originale sange hedder? Eller er det mig der er helt gal på den?
Anywho.. Ja Liquido er den første, og DJ Bonita mixer 666 atencion med et scooter nummer - kan ikke huske hvilket
JA OK :/
Kode: Vælg alt
Arriba con los brazos - vamos - Amokk
Todo del mundo - en este segundo
la marcha empierza - wahh - la bomba estalla
[scream]
Atención !! - sigue me - Amokk
la marcha empierza - wahh - la bomba estalla
[scream]
Atención - Amokk.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Det er da rigtigt.. det er Jordan_And_Baker_-_Explode-Retail_CDM-2002-xxx jeg tænker på... Det var ikke Scooter denne gangnco skrev:Lige for tilføje lidt, så er 666_-_dj_bonito_-_atencion_(dj_bonito_screen_cut).mp3 vel nærmere 666 - Amokk vs. Shaun Baker - Xplode 2?