Problem ved download i firefox

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Problem ved download i firefox

Indlæg af raffay »

Er jeg den eneste der oplever at mine downloads går i stå meget ofte, uanset hvor jeg downloader fra? Om det er fra YSI eller whereever, så stopper mine downloads ofte halvvejs. Andre med samme problem?
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Bruger selv firefox.. og det skete engang.. men det er flere måneder siden, hvor det skete i en uge cirke.. har ikke prøvet det siden..
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Har aldrig haft problemer med download i FF - prøv at opdatere til seneste version (hvis du ikke har gjort det)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg har også haft det problem - men det er langt fra med alle hjemmesider.. Det sker på nogle af de der YSI-agtige sider engang imellem.
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Havde også problemet engang, hvor den stoppede enten halvvejs eller 3/4 inde, men jeg fandt ud af, at det var min computer der var noget galt med. Så blev den formateret, dog ikke kun pga. det, og nu virker det fint fint igen.
Billede
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

hmm, har version 1.5.0.3, tror det er den nyeste. Men spørgsmålet er bare... ligger problemet mon hos FF, min computer eller de sider jeg downloader fra?
Skal man skrive noget her?
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

jeg tror det er stedet du downloader fra.
BØH
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Altså hvis det sker ALLE steder du henter fra, ligemeget om det er YSI eller whatever, som du selv skriver, så er det vel din computer
Billede
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Det er også sket for mig, men det er ved at være et stykke tid siden det sidst skete.
Billede
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

ja men alle de steder jeg downloader fra er igennem FF. Måske er det også min comp, men hvad mon der trigger det...

vnL, gik det bare over af sig selv eller hvordan..?
Skal man skrive noget her?
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Har også oplevet det... men det er satme længe siden. Tror nok jeg formaterede for der var en masse andet i vejen med min comp samtidig. ;)
Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Zlinky skrev:Har også oplevet det... men det er satme længe siden. Tror nok jeg formaterede for der var en masse andet i vejen med min comp samtidig. ;)
Haha. ja, hvis alt driller, så er det bare Format C: :)
Besvar