req: Arash-Arash (Aycan club edit)
Redaktør: Moderators
req: Arash-Arash (Aycan club edit)
Nogen som har den?
Jeg (down1 hvis nogle skulle være i tvivl) giver hermed webwarp lov til indenfor de tre næste, hverdage at uploade det ønskede musik. Kan du webwarp af en eller anden grund ikke nå dette bedes du tage kontakt til mig. Jeg vil så lytte til din begrundelse for, hvorfor du ikke har nået det. Derefter forbeholder jeg mig to, hverdage som betænkningstid. Efter disse før nævnte to dage vil jeg give dig svar på om du kan få yderligere tid til at uploade det før omtalte musik.
Hilsen
down1
Hilsen
down1
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
De kunne godt lære at sætte dine kommaer korrekt, når De nu fuldfører et så korrekt dansk. Et evt. kursus kunne komme i stand snarest, hvis ellers herren har lyst dertilDown1 skrev:Jeg (down1 hvis nogle skulle være i tvivl) giver hermed webwarp lov til indenfor de tre næste, hverdage at uploade det ønskede musik. Kan du webwarp af en eller anden grund ikke nå dette bedes du tage kontakt til mig. Jeg vil så lytte til din begrundelse for, hvorfor du ikke har nået det. Derefter forbeholder jeg mig to, hverdage som betænkningstid. Efter disse før nævnte to dage vil jeg give dig svar på om du kan få yderligere tid til at uploade det før omtalte musik.
Hilsen
down1
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden