REQ: Rihanna - SOS (Rescue Me)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJSofi2k1
Kontakt:

REQ: Rihanna - SOS (Rescue Me)

Indlæg af DJSofi2k1 »

Rgtig fedt beat... Skal høres... kanon club musik!
----Stay DJ----
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det rigtig fede beat (har hun lavet noget fedt?) kan du takke Soft Cell for. Hun er bare en tyv der ikke aner hvad hun laver eller hvem der skal have credit.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:Det rigtig fede beat (har hun lavet noget fedt?) kan du takke Soft Cell for. Hun er bare en tyv der ikke aner hvad hun laver eller hvem der skal have credit.
Godt at høre at jeg ikke er den eneste som græder over voldtaget af Soft Cells musik... :) Hun burde være orginal..
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af Habitat »

Voldtag eller ej, det rykker på de danske cluber.. og damerne ka li det, og så kan vi drenge vel også :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Habitat skrev:Voldtag eller ej, det rykker på de danske cluber.. og damerne ka li det, og så kan vi drenge vel også :D
Der var så lige en af grundene til at Danmark er et clubbing-dødt hul og ikke kommer ud af den betegnelse foreløbig. Hvis folk gik lidt mere op i hvilken musik der blev spillet i byen istedet for at stå med stiv pik i baren og savle over den 20 kg for tykke trunte i en iforevejen for lille top, der svinger fedtdepoterne til en alt for langsom sang, hvis originalitet kan ligge på et knappenålshoved, så slap vi for Boogie-playlister og mp3-djs.

LeG0lAsDK: Hun udtalte til MTV: "Jeg kender ikke det nummer beatet er taget fra. Det er et nummer der er ældre end mig (Rihanna, red.). Jeg synes bare det lød godt"

Hvis man ikke kender Soft Cell eller i det mindste Tainted Love, der er jo lavet coverversioner af det, bla. af den gode Marylin Manson, så burde man holde sin kæft med det.
Am0k

Indlæg af Am0k »

Er der nogen der vil uploade sangen??
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

lortesang.rar

Glemte helt selve sangen i tilsvingen af nummeret og Rihanna

Password er Rihanna
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

QrazyLeg skrev:
Habitat skrev:Voldtag eller ej, det rykker på de danske cluber.. og damerne ka li det, og så kan vi drenge vel også :D
Der var så lige en af grundene til at Danmark er et clubbing-dødt hul og ikke kommer ud af den betegnelse foreløbig. Hvis folk gik lidt mere op i hvilken musik der blev spillet i byen istedet for at stå med stiv pik i baren og savle over den 20 kg for tykke trunte i en iforevejen for lille top, der svinger fedtdepoterne til en alt for langsom sang, hvis originalitet kan ligge på et knappenålshoved, så slap vi for Boogie-playlister og mp3-djs.

LeG0lAsDK: Hun udtalte til MTV: "Jeg kender ikke det nummer beatet er taget fra. Det er et nummer der er ældre end mig (Rihanna, red.). Jeg synes bare det lød godt"

Hvis man ikke kender Soft Cell eller i det mindste Tainted Love, der er jo lavet coverversioner af det, bla. af den gode Marylin Manson, så burde man holde sin kæft med det.
Hvilket minder mig om, nøj hvor var der smæk på til PvD koncerten her i onsdags.... Angående klubbing musik, som der mangler i DK, så findes der steder i kbhs undergrund, hvor det lever. A-Huset plus nogle af de andre gamle fabrikker ude på bryggen, holder mange forskellige klubbing aftener. Bastionen og den "hemmelige" klub ude ved det gamle B&W grund, holder også fester med smæk på. Der er ihvertfald orginalitet, hvad enten det drejer sig om House/Trance eller Drum' N Base. Men komicielle discs har for det meste kun top 20 fra boogie at byde på, det er også fint, men så foretrækker jeg steder som spiller andet...
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

QrazyLeg skrev:
Marylins version er super fed imo., dejlig led bass og griner musik video :D
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

LeG0lAsDK: Det er også ganske fint at det findes i København. Bare ikke alle steder i landet folk er så priviligerede.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

vil da nok også sige, at det ikke er dødt her i Frederikssund heller... Vi hører da både Boten Anna og alt det der :D
BØH
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

goafreak skrev:vil da nok også sige, at det ikke er dødt her i Frederikssund heller... Vi hører da både Boten Anna og alt det der :D
Hmmm... :)

Kan generelt ikke klare Rihanna... og at hun så har mishandlet SoftCells nummer gør absolut ikke mit syn på hende bedre..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg syntes bare at hun er røv lækker. Musik kan hun ikke finde ud af at lave, men udseendet har hun sku med sig
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Besvar