Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Stofa kan sutte mine lange snuskede løg FY FOR SATAN!!
puha der kom lige lidt gammelmands mave surhed.
Jeg vil klart anbefale dig Cybercity. Telia har ikke andet end skuffet mig med deres dårlige service, dårlige produkter og ligegyldige indstilling til kundeklager.
DjMail skrev:Stofa kan sutte mine lange snuskede løg FY FOR SATAN!!
puha der kom lige lidt gammelmands mave surhed.
Jeg vil klart anbefale dig Cybercity. Telia har ikke andet end skuffet mig med deres dårlige service, dårlige produkter og ligegyldige indstilling til kundeklager.
Ocean skrev:Men hvad skal jeg vælge? Telia Stofa FlatRate 512/128 eller Cybercity 512/128? Har ikke prøvet noget af det før så er lidt på bar bund...
Vil klart anbefale Cybercity. Jeg havde Stofa dengang jeg boede hjemme hos den gamle, og aldrig har jeg oplevet så ustabil en linie som den. Nu har jeg Cybercity 512/128 til 360 kr pr. måned, fik efter en måned tror jeg brev om, at de havde sat den op til 768 (tror jeg det var), derefter 1024 og nu er den 2048/512 (eller måske er det 2048/384, kan ikke helt huske det), og det er stadig til samme pris som før. Kan ikke på noget tidspunkt i det 1½ år jeg har haft det huske, at der har været noget som helst i vejen.
Sunshine hvorfor er det så du ofte quitter irc kanalen for senere at joine igen ? Jeg mener at hvis dit net kører uden problemmer, hvad fanden laver du så ?
Du skrev "op i røven med stofa" der blev jeg bare nysgerrig om man kunne få internet der... hehe dårlig joke.. men hvad det er jo onsdag... men jg vil stadig vælge cybercity hvis jeg skulle vælge mellem de to.....
Ved godt du skrev to muligheder, men jeg vil da sige at jeg absolut ingen problemer har haft med TDC i de 6 år jeg har været bredbåndskunde hos dem - ganske vist har der været nedbrud hos dem et par gange eller tre, men det kan aldrig undgåes.
Ved eventuelle henvendelser har de altid været meget hjælpsomme og høflige. Det er blandt andet også derfor jeg hellere betaler lidt mere og så er sikker på at få god kvalitet og service.
Men ud fra diverse reaktioner på diverse debatfora at dømme, så skal du nok vælge CyberCity.