Det tror jeg nu ikke det er. Men jeg deler nu også hans synspunkter.un1 skrev:Jeg tror nu bare det er en herinde som ikke vil offentliggøre hans mening i eget navn og derfor gør det annonymt..
Spørgsmål: Bøde for Piratkopiering
Redaktør: Moderators
Re: .
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
-
stankmother
Selvfølgelig kan jeg stå ved det jeg siger - ellers havde jeg vel ikke lavet et indlæg. Hvis man skriver noget på dette forum er det vel ingen andre end ens egen mening man giver udtryk for - giv mig styrke! Med hensyn til mit oprettelsestidspunkt kontra datoen for mit første indlæg er der vel ikke noget mærkeligt i det. Jeg er selv oprettet på en røvfuld forskellige fora, oftest bare for at følge med i debatten og ikke for at bidrage, men nu skulle det være 
Senest rettet af stankmother 04 jun 2006, 10:47, rettet i alt 1 gang.
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
Vedkommende har ikke skrevet fra samme ip med et andet nick, så det ser ikke sådan ud.un1 skrev:Jeg tror nu bare det er en herinde som ikke vil offentliggøre hans mening i eget navn og derfor gør det annonymt..
Jeg syns det er helt i orden at vise sin holdning.
Min holdning er at det er fint han blir straffet for hælervarerne etc. men at det er ok han går fri for de ulovlige musik/dvd filer, da det intet havde med anholdelsen at gøre.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ja, det vil jeg nu også mene. Det har intet med hælervarerene og gøre..Feffe skrev: Min holdning er at det er fint han blir straffet for hælervarerne etc. men at det er ok han går fri for de ulovlige musik/dvd filer, da det intet havde med anholdelsen at gøre.
50 k er jo små mønt, sammenlignet med de enorme summer det ellers kunne rende op i..
Men mon ikke om det kun er et lovforslag, for ellers er det vel en af de ting der ville blive hevet frem i medierne..
Men mon ikke om det kun er et lovforslag, for ellers er det vel en af de ting der ville blive hevet frem i medierne..
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Hvorfor? Hvor meget mening giver, at give en 18-årig knægt en bøde på 1.5 mio. kroner. Han vil ALDRIG komme ud af gælden, og vil derfor "automatisk" ryge ind i sort arbejde, og kriminalitet -> Det giver ingen mening i min verden, at presse folk ud i yderligere kriminalitet!!!DjMail skrev:Det var dog en latterlig lov
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Enig...!FrZ skrev:Hvorfor? Hvor meget mening giver, at give en 18-årig knægt en bøde på 1.5 mio. kroner. Han vil ALDRIG komme ud af gælden, og vil derfor "automatisk" ryge ind i sort arbejde, og kriminalitet -> Det giver ingen mening i min verden, at presse folk ud i yderligere kriminalitet!!!DjMail skrev:Det var dog en latterlig lov
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Frz så du ser hellere en latterlig lille konsekvens for gentagne gange fuldt bevidst at bryde loven ?
50.000 kroner er hvis man regner det om i film, cd, programmer osv. ikke mange penge.
Prøv at tæl dine mp3ér, dine film og dine ulovlige programmer (ja du skal faktisk tælle alle dem du nogensinde har haft) og se om ikke du kommer over 50k
En bøde på 50.000 HVIS man bliver fanget, er der absolut ingen afskræmmende virkning i.
Kan ikke se det er pladeselskaberne, softare firmaerne og film selskaberne' s skyld at folk bryder loven.
50.000 kroner er hvis man regner det om i film, cd, programmer osv. ikke mange penge.
Prøv at tæl dine mp3ér, dine film og dine ulovlige programmer (ja du skal faktisk tælle alle dem du nogensinde har haft) og se om ikke du kommer over 50k
En bøde på 50.000 HVIS man bliver fanget, er der absolut ingen afskræmmende virkning i.
Kan ikke se det er pladeselskaberne, softare firmaerne og film selskaberne' s skyld at folk bryder loven.
Det skal den lille 18-årige bebumsede knægt så tænke på når han starter p2p op for første gang med henblik på videresalg til lille Trine der skal have Jons nye album. Og skal de slippe billigere fordi de så undgår yderligere kriminalitet? Med det synspunkt skal en bankrøver så heller ikke have sin fulde straf fordi han derefter har en plettet straffeattest og derfor ikke kan tjene så mange penge fremover?FrZ skrev:Hvorfor? Hvor meget mening giver, at give en 18-årig knægt en bøde på 1.5 mio. kroner. Han vil ALDRIG komme ud af gælden, og vil derfor "automatisk" ryge ind i sort arbejde, og kriminalitet -> Det giver ingen mening i min verden, at presse folk ud i yderligere kriminalitet!!!DjMail skrev:Det var dog en latterlig lov
Det er sjovt som vi alle tuder op om strammere straffe til næsten alle slags forbrydelser, men så snart det kommer til os selv og warez så har vi lige det modsatte synspunkt. Måske skulle man bare droppe at have ulovlige ting, hvis man har så meget paranoia over at blive opdaget.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright