Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Har også et mix på CDM der blev udgivet for nogle år siden.. Den hedder vidst nok "Det største kup" eller noget i den stil, og er noget mærkeligt noget..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Deejay_Wonder skrev:så skal du nok have fat i en eller anden film hvor de siger den replik du gerne vil have fat i, og så snuppe lyden derfra.
Ja, det bliver jeg vist nødt til, men så skal jeg først til at købe filmene, eller er der nogen som har en olsenbanden film liggende på deres com. ?
Jeg har dem alle 14 stks. Orginalt i det der pengeskab.. men jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid til at sidde og rippe lyden. Sig hvilke replikker du skal bruge ?
Deejay_Wonder skrev:så skal du nok have fat i en eller anden film hvor de siger den replik du gerne vil have fat i, og så snuppe lyden derfra.
Ja, det bliver jeg vist nødt til, men så skal jeg først til at købe filmene, eller er der nogen som har en olsenbanden film liggende på deres com. ?
Jeg har dem alle 14 stks. Orginalt i det der pengeskab.. men jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid til at sidde og rippe lyden. Sig hvilke replikker du skal bruge ?
Kan du ikke prøve at ligge en af filmene ind på Rapidshare ?
Er jeg den eneste der under ingen omstændigheder kan få Bobo-DK's link til at virke? Når jeg trykker på linket på SendSpace-siden refresher den bare.... Godt nok er jeg ret sikekr på at jeg har nummeret i forvejen, men man skal jo lige være sikker...
Kan du ikke prøve at ligge en af filmene ind på Rapidshare ?
bare fordi du har hurtig upload betyder det jo ik at alle andre har..
og desuden koster de vist ik det helt vilde.. tror nok det er 70-80 kr jeg har set dem til..
mikkel_hansen_99 skrev:Er jeg den eneste der under ingen omstændigheder kan få Bobo-DK's link til at virke? Når jeg trykker på linket på SendSpace-siden refresher den bare.... Godt nok er jeg ret sikekr på at jeg har nummeret i forvejen, men man skal jo lige være sikker...
Hej Mikkel..
Jeg efterprøvede lige linket igen, og det virker altså stadig fint fint her....
mikkel_hansen_99 skrev:Er jeg den eneste der under ingen omstændigheder kan få Bobo-DK's link til at virke? Når jeg trykker på linket på SendSpace-siden refresher den bare.... Godt nok er jeg ret sikekr på at jeg har nummeret i forvejen, men man skal jo lige være sikker...
Hey mester..
Det virker også fint her..
Så der er vidst ikke andet for end at du må prøve igen..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |