Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hvis jeg skulle ud og købe ny computer nu, så ville jeg nok også købe XP. For når det bliver tid til at skifte til vista skal man ud og bruge penge til nyt hw...
Jeg havde valgt (og gør det inden længe) Windows XP DK PRO. Jeg mener den koster omkring 950 kr. derinde. Forskellen på de versioner der er derinde er sprog og antal licencer... Og man skal jo bare bruge en licens
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Har lige fået ny laptop, og der sidder et fint, lille klistermærke på, hvorpå der står: "Designed for Windows XP... Windows Vista Capable"... Men what the heck... Som Down1 skriver kan de nå at ændre kravene til Vista mange gange..
Cubefyr skrev:Så vidt jeg ved kræver det en maskine som kan køre 64bit ikke?
Eller tager jeg fejl?
Du tar' fejl Den kommer i både en 32- og 64-bit. Og iflg. Win Super Site er 64-bit'en endda ret dårlig, i hvert fald indtil nu.
Og mht. til specs, så er de officielle ude, og de når nok ikke at ændre sig mere. De er jo nået til Beta 2, og ved hvad den kommer til kræve - om noget bliver de nedjusteret, som Vista bliver tweaket. Jeg tror ikke I behøver bekymre jeg om at kravene bliver højere, i alt fald.