Olsen banden

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Det var satans. Jeg prøvede et sidste forsøg i IE (bruger normalt OPera), og jeg fik samme besked der:

Billede
----
Billede
----
Billede
----
Billede

---^ Sådan ser det ud hos mig... :? :roll:
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Gør det uden at bruge gem destination som, da det kan være fordi deres service er overbelastet og kommer med en fejl meddelse om at der ikke er nogen ledige slots lige nu.

Så skal du bare prøve igen senere, så går den nok hjem.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Drud, den har gjort det de sidste to dage... SÅ har jeg fandeme været uheldig, hvis jeg er ramt ind i en overbelastningsperiode hver gang! 8O
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Den har også gjort det ved mig engag imellem, så du er ikke alene om uheldet Mikkel
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Er det helt umuligt at få nogen til at smide en ny én op et andet sted en SendSpace?
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg kontakter dig via msn mikkel
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Tak til SimonThaMan. :)
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

chreddy1 skrev:
Dj Dk skrev:
amh skrev:
Dj Dk skrev:
Deejay_Wonder skrev:så skal du nok have fat i en eller anden film hvor de siger den replik du gerne vil have fat i, og så snuppe lyden derfra.
Ja, det bliver jeg vist nødt til, men så skal jeg først til at købe filmene, eller er der nogen som har en olsenbanden film liggende på deres com. ?
Jeg har dem alle 14 stks. Orginalt i det der pengeskab.. men jeg ved ikke lige hvornår jeg får tid til at sidde og rippe lyden. Sig hvilke replikker du skal bruge ?
Kan du ikke prøve at ligge en af filmene ind på Rapidshare ?
bare fordi du har hurtig upload betyder det jo ik at alle andre har..
og desuden koster de vist ik det helt vilde.. tror nok det er 70-80 kr jeg har set dem til..
Du kan lige i denne uge købe dem i SuperBrugsen for 49.95 kr. stykket! Gør det hellere. Det er langt federe og ha' dem orginalt. Desuden vil det ta' en evighed at smide 4.7 GB op.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

amh skrev:Desuden vil det ta' en evighed at smide 4.7 GB op.
Gange 13.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg fatter simpelthen ikke det sjove i Olsen Banden. Jeg synes de er så møgdårlige.
BØH
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

Det er et stykke dansk kultur historie, på højde med Matador
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Zukot skrev:Det er et stykke dansk kultur historie, på højde med Matador
Ja, de hører ind i samme gruppe :) Eller sådan noget :)
goafreak skrev:Jeg fatter simpelthen ikke det sjove i Olsen Banden. Jeg synes de er så møgdårlige.
Syntes det er meget underholdende. Desværre er der jo kun 1 tilbage af Olsen Banden's medlemmere.
Besvar