Program til Rapidshare

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
overlord
Geografisk sted: DK

Program til Rapidshare

Indlæg af overlord »

De af jer der har premium, bruger i et program hvor i fx kan sætte 10 links ind, og så kører den bare derud ad? Kunne sgu være rart i stedet for at c/p 10 gange.
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Har ikk premium, men bruger bare Repget til at hente med, så henter den bare linkene når de er klar og så kører den ellers for sig selv.. :D
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Infected skrev:Har ikk premium, men bruger bare Repget til at hente med, så henter den bare linkene når de er klar og så kører den ellers for sig selv.. :D
Kan rapget også hente inden for den der.. 1-1½ time man skal vente?
BØH
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

super duper tak, det virker. man skal bare indtaste sine premium oplysninger i settings og så kører den derudaf ;p
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

goafreak

Det ved jeg så ikk, har ikk set efter når den er gået igang igen.. jeg sætter bare linkene ind og så ryger programmet op i traybakken og ligge.. så..
Besvar