Mystisk Spil
Redaktør: Moderators
Jeg har set svaret på den et sted. Det er noget med at ligemeget hvilket tal man tænker på, så giver det nogle specielle, som altid vil være den der kommer-etellerandet. Et eller andet med, at ligemeget hvilket tal man tænker på, så KAN det kun give nogle meget få svar.. En masse af tegnene vil aldrig komme.. HVordan den så kan gætte hvilket af de få tegn, ved jeg ikke...
faktisk ret simpelt...
Hvis du tar og fjerner tversummen fra et 2 cifret tal kan du kun få 9 forskellinge kombinationer:
9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81
Og hvis ku kigger i skemaet har de sjovt nok samme tegn hver gang... men for at det ikke ska være for nemt at gennemskue så sampler den hver gang så de har nyt tegn hver gang du refresher... prøv selv at check efter
...og jeg fik fanme 5 i matematik...
Hvis du tar og fjerner tversummen fra et 2 cifret tal kan du kun få 9 forskellinge kombinationer:
Og hvis ku kigger i skemaet har de sjovt nok samme tegn hver gang... men for at det ikke ska være for nemt at gennemskue så sampler den hver gang så de har nyt tegn hver gang du refresher... prøv selv at check efter
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
I'll make you swallow your these words and regret you ever said thatCrazyBrain skrev:Ja, den er ret simpelt lavet..
Matematik kan være underholdende engang imellem..
Mvh. en superglad humanist med sommerferie
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hehe.. det havde jeg sgu ikke lagt mærke til før du nævnede det..D3FrozTt skrev:faktisk ret simpelt...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Hehe...QrazyLeg skrev:I'll make you swallow your these words and regret you ever said thatCrazyBrain skrev:Ja, den er ret simpelt lavet..
Matematik kan være underholdende engang imellem..![]()
Mvh. en superglad humanist med sommerferie(Fuck det her studie er federe end Politik og Administration!)
Mvh en deprimeret Industri-Ingeniør-studerende, med stor forkærlighed for mekanik, fysik og matematik, der stadig mangler en eksamen...

Det var også noget ála det jeg sagde...D3FrozTt skrev:faktisk ret simpelt...