Kan du hører denne ringetone..? *Update*

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Det kommer meget an på afspilleren, i quicktime lød det som en mellemting mellen piven og summen, mens i winamp var det bare en høj skinger lyd, vælger at tro på winamp.

Lavede også selv en på min gamle sony-ericsson for nogle år siden, alle kunne høre den, men det fede var at det ikke kunne bestemmes hvor den kom fra, det mærkedes bare som tinitus, så når jeg satte den på i klassen sad alle og kløede sig i ørene :D
wanze

Indlæg af wanze »

nesia
Det kan man vel heller ikke forvente. Du kan jo heller ikke se at din skærms farvegengivelse er helt hen i vejret!

Jeg kunne godt høre den.
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Kan ikke høre den, er 29, men hører også dårligt (For mange kanon slag og høj musik som barn) :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg høre den også fint men det er godt nok en træls lyd.
Jeg er så 30 nu :-)
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Tjo no problem (og der var næsten skruet helt ned for min lyd) Jeg er vist også en anelse uden for målgruppen... med mindre legebørn osv tæller med :)
mikeman dk
Kontakt:

Indlæg af mikeman dk »

jeg kan ikke høre den, men sidder også og har ca 200 tlf samtaler om dagen så er nok en smule døv
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Besvar