Hvis du mister din mobiltelefon, er der håb forude....

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Alle indvandre er perker....det ved i fandme godt qrazy og lego.... hvor blev alle kors afbrændingerne af ?? det var de gode tider

KKK all the way..
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

DjMail skrev:Alle indvandre er perker....det ved i fandme godt qrazy og lego.... hvor blev alle kors afbrændingerne af ?? det var de gode tider

KKK all the way..
Håber det var ironisk ment for ellers så er det satme da noget nær det mest uintelligente du har fyret af i din tid her på boardet..!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nesia

Indlæg af nesia »

TheJackal skrev:
DjMail skrev:Alle indvandre er perker....det ved i fandme godt qrazy og lego.... hvor blev alle kors afbrændingerne af ?? det var de gode tider

KKK all the way..
Håber det var ironisk ment for ellers så er det satme da noget nær det mest uintelligente du har fyret af i din tid her på boardet..!

Hvis jeg kender Posten ret, og det gør jeg, så var det 100% ironi :p
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Det regner jeg skam også med.. Mail plejer da (for det meste) at være nogenlunde fornuftig.. ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar