Orange County Remix?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Orange County Remix?

Indlæg af goafreak »

Hey folkens.

Her den anden dag var jeg til noget jægersprisfestival, og der hørte jeg et danceremix af Orange County temaet.

Nogle der ligger inde med det som vil dele?

På forhånd tak.
BØH
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Der findes et track der hedder C.O. - California (Chino Radio Edit).mp3, jeg smider det lige op
http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 0D60197DAE
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det var den :D takker
BØH
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Den nupper jeg lige i farten :) Mange tak!

Edit: Pyha, lige lidt for meget eurodance over den til jeg synes den var god... :?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Var du der om torsdagen? Så var det ingen ringere end Keld Sommer der havde røvballe-tjansen i teltet, med undertegnede som tekniker.... Føj tøserne i Jægerspris er nasty :-/
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

QrazyLeg skrev:Pyha, lige lidt for meget eurodance over den til jeg synes den var god... :?
Den sang er simpelt hen så ringe, det er helt frygteligt. Men det er nu generelt for temasange fra serier, der bliver lavet om til den type musik. Det eneste gode resultat der er kommet ud af sådan noget er dog Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix) (Extended Version). Den er jeg heeelt tosset med :)
Billede
Habitat
Geografisk sted: Denmark
Kontakt:

Indlæg af Habitat »

Sunshine skrev:
QrazyLeg skrev:Pyha, lige lidt for meget eurodance over den til jeg synes den var god... :?
Den sang er simpelt hen så ringe, det er helt frygteligt. Men det er nu generelt for temasange fra serier, der bliver lavet om til den type musik. Det eneste gode resultat der er kommet ud af sådan noget er dog Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix) (Extended Version). Den er jeg heeelt tosset med :)
Remix'et af The O.C er sku nice.... Tror man skal kunne lide serien, for så er der mange minder og dem der så serien, elskede som regel den sang i introen. Er også vild med Ferry Costen - Prsion Break Theme. Men syntes den er lidt ensformild...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu er jeg en meget meget stor tilhænger af den serie (Og i dyb rystelse indtil jeg ved hvorledes næste sæson starter...) Men jeg kunne nu ikke fordrage den sang. Originalen ja, den giver mig næsten "goose pimples" :D Iøvrigt ligesom hver gang jeg hører "Leonard Cohen - Hallelujah"
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Habitat skrev:Remix'et af The O.C er sku nice.... Tror man skal kunne lide serien, for så er der mange minder og dem der så serien, elskede som regel den sang i introen.
Du skal endelig ikke tage fejl - jeg er nok den største OC-fan du finder herinde. Og jeg kan også kanon godt li' temasangen, bare ikke i det her specifikke mix. Jeg synes det er elendigt, og det ødelægger sangen.

QrazyLeg skrev:Nu er jeg en meget meget stor tilhænger af den serie (Og i dyb rystelse indtil jeg ved hvorledes næste sæson starter...)
Hehe me too.. Kan slet ikke vente! Jeg nægter at tro.. Ja du ved hvad ;)
Billede
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

SUNSHINE og QRAZYLEG... I er mine soul mates hvad den serie angår... Føj det er godt! Mit liv er jo gået i stå pt! SÆSON 4 KOM HID!!!!!!!!
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

seth er en alien... og ryan er en 4400 :P

der er lang tid til oktober / november :P
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja men jeg glæder mig helt vildt... Bare navnet den næste sæson promoveres over får mig til at ønske en tidsmaskine :P
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

sunshine smider du ikke den op? Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix) (Extended Version).
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Jo, det bliver lige lidt senere, lover det bliver i aften :)
Det blev nu: http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 3C13F244AC
Billede
Besvar