Dance sang "Demo

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

det er godt nok ikke ret meget. Men ja, jeg fik da en lille smule hjælp af dig.! Ellers har jeg faktisk lært mig selv det hele.!
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Defected

Indlæg af Defected »

Til jer der kender nedenstående kan jeg oplyse om disse er lavet i E-Jay og lyder ok i mine øre

Mauro Picotto vs. Safri-Duo - The Lizard Man Goes Bongo (Bootleg) (SUPER)

Mario Piu' & Mauro Picotto vs. Gigi D'Agostino & Floorfilla - Komodo Lizard Communication Athem (KNAP SÅ GOD SOM DEN FØRSTE MEN OK)
psypher

Indlæg af psypher »

Deejay_Wonder> Det var at springe ud i Cubase jeg snakkede om. Reason kan man sagtens springe ud i og lære tingene løbende.

Defected> Skal ikke kunne sige om der er nogen der har brugt Ejay til at lave bootlegs i. Et dårligt valg vil jeg absolut mene, da det ikke er lavet til den slags og ikke har de funktioner man jo normalt benytter. Så vil jeg skam hellere bruge Acid, Cool edit (Audition) eller lignende.
Der bruger du jo bare andres tracks og klipper og klistrer. Ikke noget med at opbygge det fra grunden (pånær nogle der måske tilsætter simple beats, hihats, snares, loops, etc.)

Men jeg vil ihvertfald altid kalde Ejay for legetøj, men ellers så leg da med det i en 14 dages tid og så hop over til nogle af de ovennævnte programmer.
Haude

Indlæg af Haude »

Ableton live. Køb et midi-keyboard.
psypher

Indlæg af psypher »

yeah, også et godt bud...Så skal du bare lige tjekke de forskellige producenter, da nogle af dem er lidt usle-billige-plastik-legetøjs-agtige!

Og måske også lige prøve en demo af Live først, for at se om det er noget for dig...

http://www.ableton.com/

Well, off for a party! :D
Besvar