Hjælp til Heroes Of Might And Magic 5

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Hjælp til Heroes Of Might And Magic 5

Indlæg af Infected »

Hej..

Så har jeg endelig fået fat i Heroes Of Might And Magic 5..
Men så når jeg har lagt spillet ind og trykker på play, så kommer der en underlige fejlmeddelse.

" A required security module can not be activated. The program can not be exected (5007) "

Og det er et originalt spil, og har haft ringet til forhandleren og han sagde det var pga jeg har et combi drev dvd/dvd brænder..
Men så snakkede han om at der var en patch mod det..

Nogen som har hørt om noget lignende eller ved hvor denne patch kan findes.? har søgt på Ubisoft's hjemmeside.. Uden held.

Ppå forhånd tak
naRf

Indlæg af naRf »

Prøv at spil med en No-CD/Fixed EXE.

Ellers er der en patch 1.1 her.
EMR

Indlæg af EMR »

Lidt off-topic men, synes godt nok ikke det lever op til mine forventninger. Det er bedre end 4'eren, men langt fra lige så godt som 2'eren og 3'eren.
Infected

Indlæg af Infected »

Altså synes 5'eren har fået nogen fede ting med som man savnede i 4'eren.. Har kun prøvet demoen indtil videre.. såå...
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Hmm

Indlæg af Bakko »

hmm, vil forslå at du henter patches og hvis det ikke virker ville jeg gå ned og bytte spillet, for du skal VIRKELIG ha en gammel DVD drev for ikke at kunne spille spillet. Ellers er løsning også at hente nocd crack eller hvad der nu findes derude. :)
Infected

Indlæg af Infected »

altså forhandleren sagde at hvis jeg sidder med det et dvd drev som også er en brænder, så virker det ikk, pga det er en sikring som Ubisoft har lagt på cden.. Det er også på Hitman Blood Money, men der er udgivet en patch som overskriver det..
naRf

Indlæg af naRf »

Infected skrev:altså forhandleren sagde at hvis jeg sidder med det et dvd drev som også er en brænder, så virker det ikk, pga det er en sikring som Ubisoft har lagt på cden.. Det er også på Hitman Blood Money, men der er udgivet en patch som overskriver det..
Jamen hvorfor prøver du så ikke nogle af de to ting jeg linkede til?
overlord
Geografisk sted: DK

Indlæg af overlord »

Infected

jeg sidder med sådan en type af drev, og det virker fint her. Synes desuden det er et udemærket spil, har godt nok brugt magne timer på det. Er igang med Dungeon Campaign :D
Gid jeg dog havde mere --->
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Synes ikke der er skid i det spil... ingen custom maps eller noget...
Billede
Infected

Indlæg af Infected »

Hej.. Så har jeg fået spillet til at virke.. :D Takker til de forskellige mennesker som er kommet med hjælp.. :D
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

Indlæg af Bakko »

overlord

jeg er nået til en bane hvor jeg ikke kan komme videre, har du msn ?
Besvar