Hjælp til Heroes Of Might And Magic 5
Redaktør: Moderators
Hjælp til Heroes Of Might And Magic 5
Hej..
Så har jeg endelig fået fat i Heroes Of Might And Magic 5..
Men så når jeg har lagt spillet ind og trykker på play, så kommer der en underlige fejlmeddelse.
" A required security module can not be activated. The program can not be exected (5007) "
Og det er et originalt spil, og har haft ringet til forhandleren og han sagde det var pga jeg har et combi drev dvd/dvd brænder..
Men så snakkede han om at der var en patch mod det..
Nogen som har hørt om noget lignende eller ved hvor denne patch kan findes.? har søgt på Ubisoft's hjemmeside.. Uden held.
Ppå forhånd tak
Så har jeg endelig fået fat i Heroes Of Might And Magic 5..
Men så når jeg har lagt spillet ind og trykker på play, så kommer der en underlige fejlmeddelse.
" A required security module can not be activated. The program can not be exected (5007) "
Og det er et originalt spil, og har haft ringet til forhandleren og han sagde det var pga jeg har et combi drev dvd/dvd brænder..
Men så snakkede han om at der var en patch mod det..
Nogen som har hørt om noget lignende eller ved hvor denne patch kan findes.? har søgt på Ubisoft's hjemmeside.. Uden held.
Ppå forhånd tak
Hmm
hmm, vil forslå at du henter patches og hvis det ikke virker ville jeg gå ned og bytte spillet, for du skal VIRKELIG ha en gammel DVD drev for ikke at kunne spille spillet. Ellers er løsning også at hente nocd crack eller hvad der nu findes derude. 
Jamen hvorfor prøver du så ikke nogle af de to ting jeg linkede til?Infected skrev:altså forhandleren sagde at hvis jeg sidder med det et dvd drev som også er en brænder, så virker det ikk, pga det er en sikring som Ubisoft har lagt på cden.. Det er også på Hitman Blood Money, men der er udgivet en patch som overskriver det..