Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hvornår har de sidst spillet den på P3 - jeg har nemlig ikke hørt denne udgave endnu.... For det er vel en helt anden udgave en den der er på deres nye album ??
Ifølge deres playlist er den spillet kl 13.56, dog uden at der står noget om at det skulle være et Basement Jaxx remix - derudover står der intet på hverken Basement Jaxx's eller Ufo & Yepha's hjemmeside om dette.
Så kunne da være rart med en kilde, der faktisk bekræftiger at nummeret findes.
tror ikke det er et basement jaxx remix... Det du linket til er nok nærmere en playliste på boogie, hvor basement jaxx er det nummer der bliver spillet efter Ufo & Yepha
Det nummer vi leder efter er nok nærmere:
UFO YEPHA feat. Bli' Glad & Natasja - Hængekøjen
hvor eneste forskel til album version selvfølgelig er at Bli Glad og Natasja er med på vokal.
Nummeret er spillet på P3 i dag 7 juli 2006
Kl 06:55
UFO YEPHA feat. Bli' Glad & Natasja - Hængekøjen [Remix]
Forfatter: UFO & Yepha
Komponist: UFO & Yepha
Album: Hængekøjen feat. Bli´Glad & Natasja
år: 2006
Selskab: Playground
Pladenummer: promo
Stadig ingen der har været så heldig at finde det?
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Jeg har lavet et rip, godt nok er bitraten på filen ikke sand da jeg mener myspace streams kun er 96 kbps, men lev med det - eller lav et andet rip http://jacobmax.net/u-y.rar