Boing! Remix
Redaktør: Moderators
Boing! Remix
Yessir! I samarbejde med rapperen Fellah har vi lavet et remix af Nik & Jays Boing!.
Det kan hentes her:
http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 42288D9707
I er mere end velkommen til at skrive lidt feedback.
Det kan hentes her:
http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 42288D9707
I er mere end velkommen til at skrive lidt feedback.
BØH
Nu skal jeg som det første sige at jeg ikke kan lide nik og jays tekster og attitude.
I starten lagde jeg ikke mærke til at det var et nyt beat, har dog også kun hørt originaln 1-2 gange.
Men det beat som du har lavet er lækkert, god omgang club-crunk-etellerandet.
Jeg vil ikke kommentere nik og jay's vers, da de jo er det samme som i den originale.
Fellahs vers er fine.. Hans tekst er okay, kan laves bedre (dog ikke af mig
) men et fint stykke "håndværk"
"Ouh ja og mit navn er fellah, så hvor er du nu og har du travlt bagefter" lige præcis det stykke i hans vers lyder lidt kikset.
Så har jeg sgu egtl ikk mere at sige
I starten lagde jeg ikke mærke til at det var et nyt beat, har dog også kun hørt originaln 1-2 gange.
Men det beat som du har lavet er lækkert, god omgang club-crunk-etellerandet.
Jeg vil ikke kommentere nik og jay's vers, da de jo er det samme som i den originale.
Fellahs vers er fine.. Hans tekst er okay, kan laves bedre (dog ikke af mig
"Ouh ja og mit navn er fellah, så hvor er du nu og har du travlt bagefter" lige præcis det stykke i hans vers lyder lidt kikset.
Så har jeg sgu egtl ikk mere at sige
Cool remix - beatet er nyt men lyder stadig ens nok til at man ikke straks bemærker at det er et remix man hører - jeg kan godt lide Fellah's vers, men synes måske at hans vokal er for høj, skarp og markant i forhold til Nik og Jays originale vokaler som er lavere i volumen og lyder mere "bløde" hvis du forstår hvad jeg mener...
Er ikke så meget inde i musik som håndværk til at kunne forklare det helt præcis...
Er ikke så meget inde i musik som håndværk til at kunne forklare det helt præcis...
Daffy
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Meget ondt kan man sige om Nik & Jay, men uanset hvad, så må man jo indrømme at de har forstået at fange det almene publikum mht beats, tekster og rytme, som får kællingerne på gulvet. Uanset hvor meget trunter siger at de ikke kan lide Nik & Jay, så går de jo stadig på gulvet når der bliver spillet Nik & Jay's tracks.. eller bootlegs for den sags skyld..
Remixet kører præcis i den originale dur, men er samtidig lidt hårdere.. Den giver mere energi end originalen - lidt ligesom Strip, hvor de jo lavede Strip Remix..
Frækt som altid, Goa...
Remixet kører præcis i den originale dur, men er samtidig lidt hårdere.. Den giver mere energi end originalen - lidt ligesom Strip, hvor de jo lavede Strip Remix..
Frækt som altid, Goa...
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game