Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg står og skal bruge en opgradering fra Windows XP Home edition, til Professionel edition. Den skal være på dansk, for at jeg kan bruge den og skal være en opgradering!
Jeg skal have den inden mandag, så der er ikke meget tid at løbe på...
Hvis en af jer har den, eller ved hvor jeg kan finde den, så smid et reply eller en pm.
Skal blot konstatere om det kan køre på en laptop, jeg måske skal købe til min søster. Den er sprit ny, men der hvor jeg arbejder, har vi haft problemer med at nye HP laptops IKKE kan køre Pro, på trods af at de er "Windows Vista Capable".
Hun SKAL have pro for at bruge den på sin uddannelse...
Jeg slutter mig til DoMiNaToR...
Der findes ikke en opdatering fra Home til Pro!
Micorsoft er ret kræsne med flytning af licenser mm. fra en computer til en anden.
Fx. kan en XP Home licens der er købt sammen med en færdigsamlet computer, ikke flyttes over på en anden computer.
Der hvor jeg arbejder har vi en opgradering til xp pro, der kan bruges til windows 98 SE og op efter. Jeg kan dog ikke huske om den også kan bruges til XP Home. Jeg må hellere lige ringe derud.
Den opgradering i har kan kun bruges fra 95/98/me til xp ikke fra xp home til xp pro.
Ud over det bliver det altid noget lort når man laver den slags, få nu bare fat i en xp pro skive og smid den på det er langt den bedste og letteste løsning.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us