Req Scary Movie 4 & Gasolin

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

hehe.. bare rolig det var ikke ment på den måde.. og jeg havde nu forstået den som at du havde set den før du læste.. :D
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Mech

Indlæg af Mech »

I kan ha ret i at jeg faktisk ikke aner noget om de forskellige grupper der releaser osv.. Men jeg ved der er RIGTIG mange der sætter stor pris på det! & grupperne skal også h mange mange tak for derres arbejde... jeg ved godt det er yderst sjældent at danke film blir rippet før de ude i butikkerne. men det er da sket før.. f.eks Pusher 2 & solkongen. så jeg tænke jeg lige ville spørge efter gasolin.. Beklager.........

PeaCE''
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er korrekt at mange er glade for at det bliver rippet. Men i bund og grund burde folk som dig, mig og stort set resten af Chart Attack ikke have adgang til hverken det ene eller andet der bliver rippet. Hvad enten det er musik, film, spil, programmer osv. Nu er det desværre tilgængeligt for de fleste/alle der kan finde ud af at bruge eMule, bittorent o.lign. Hvorfor folk der har adgang til tingene vil smide det ud på de netværks fatter jeg aldrig. Jeg har den indstilling at de netværk, hvis det var muligt ved lov, at lukke dem helt ned. Så kan 13-årige Børge også få en solstråle i hovedet engang imellem istedet for at brænde cd'er og dvd'er til salg (En anden gruppe mennesker jeg absolut ikke bryder mig om og det skulle være obligatorisk at man måtte sparke dem når man så dem, uden at få andet end en klapsalve for det)

Screeners kommer somregel ud tidligt/simultant med biografpræmierene når der er en prisuddeling rundt om hjørnet. Simpelthen fordi der har dem der skal bedømme lortet dem tidligere. Men i en normal sæson er det nu sjældent de kommer ud et godt stykke tid før dvd-retail dato.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
Sive
Geografisk sted: Tjaaehhh..
Kontakt:

Indlæg af Sive »

Kan fortælle at Gasolin er kommet på nettet nu ..
<center>Billede
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Sive skrev:Kan fortælle at Gasolin er kommet på nettet nu ..
Ja, men der skulle være counter på, denne version.
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

har du et filnavn `??
Billede
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

allstar skrev:har du et filnavn `??
... den hedder nok Gasolin stadig :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
HighTowe®
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af HighTowe® »

Jeg har Scary Movie 4 m. DK-tekst, hvis noget er insteresseret :D

Scary.Movie.4.2006.REPACK.PAL.DVDR-AFTERMATH

HighTowe® 8)
Besvar