TDC Musikdownload
Redaktør: Moderators
TDC Musikdownload
Ja, købte en nummer derinde, men da jeg så skal til at download henter jeg dete bare som en teskfil?? Nogen der ved hvad det kan være??
Han køber vel et stykke musik han synes er godt. På den måde får kunstneren penge til at lave mere musik. Så kunne Zukot jo være heldig at han ligeledes kan lide det næste nummer der laves. Med andre ord: han varetager sine interesser.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
1-0QrazyLeg skrev:Han køber vel et stykke musik han synes er godt. På den måde får kunstneren penge til at lave mere musik. Så kunne Zukot jo være heldig at han ligeledes kan lide det næste nummer der laves. Med andre ord: han varetager sine interesser.
Uploaders are like girlfriends. Without them you won't get any.
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Så sandt som det er sagt...QrazyLeg skrev:Han køber vel et stykke musik han synes er godt. På den måde får kunstneren penge til at lave mere musik. Så kunne Zukot jo være heldig at han ligeledes kan lide det næste nummer der laves. Med andre ord: han varetager sine interesser.
Og btw, så prøv at omdøbe nummeret... bare smid .mp3 (eller hvad format de bruger derinde - har aldrig brugt tdcmusik), og så virker det..
Er det ikke .wma de bruger?
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Derfor er det jo netop wma filer.amh skrev:Det er vidst DRM beskyttet dem man køber online, mener jeg..mikkel_hansen_99 skrev:Det gør næsten alle online musikbutikker, jo.odder skrev:Er det ikke .wma de bruger?
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin