REQ: Nik & Jay - Når Et lys Slukkes (opdateret subject)

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Mikkel
Geografisk sted: DK

REQ: Nik & Jay - Når Et lys Slukkes (opdateret subject)

Indlæg af Mikkel »

Har fået et request af en tøs..
N&J sang den efter sigende til Grøn Koncert, og den handlede vist om en af deres venner der kørte galt... :roll:
Formentlig et endnu ikke udgivet nummer fra deres kommende album, men har nogen den mindste info om nummeret?
Senest rettet af Mikkel 27 aug 2006, 01:50, rettet i alt 1 gang.
Bakko
Geografisk sted: Bolivia eller deromkring

hmm

Indlæg af Bakko »

det er da en gammel sang fra deres første single ? Nu kender jeg ikke ligefrem deres titeler, men mener da helt klart det er fra deres første plade
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Der er en fra deres første album der hedder 'Tag mig tilbage', der synger de om en ven der er kørt galt..
Billede
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Mener det var "Når et lys slukkes".
- Darkheart -
We fools who love...
TjaLfE

Indlæg af TjaLfE »

uha uha... i oser jo ligefrem af nik og jay viden :P hehe
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

Det kan godt være det er et ældre nummer, hun sagde bare de spillede den på Grøn Koncert... Vil én af jer smide den op, hvis I ligger inde med den? :) På forhånd tak.
Tror mest på at det er den der "Når Et Lys Slukkes", da hun nok allerede kender "Tag Mig Tilbage"...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvis ikke du har fået den når jeg kommer hjem i ugens løb, så får du lige en pm med et link i nakken. Så lad være med at dukke dig, for så fanger du den ikke... Eller en mindre tåget kommentar :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

QrazyLeg skrev:Så lad være med at dukke dig, for så fanger du den ikke...
?? :D

Skal nok lige skrive hvis jeg får fat på den udenom CA.. :)
DJ_Falcon
Geografisk sted: Vildbjerg
Kontakt:

Indlæg af DJ_Falcon »

Var til Grøn Koncert i Odense, og hørte introduktionen til sangen. Det er en ny sang fra deres kommende album til september, mener jeg det var.

Men QrazyLeg du må gerne kaste et link efter mig.. Står klar med baseball handsken :D.
Hurtigere klovn, hurtigere..
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

DJ_falcon skrev:Var til Grøn Koncert i Odense, og hørte introduktionen til sangen. Det er en ny sang fra deres kommende album til september, mener jeg det var.
Det tænkte jeg nemlig også, men hvis jeg lige kan få den der "Når Et Lys Slukkes" må hun lige se om det er den, eller et nyt nummer..
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

det ER en ny sang som kommer på det nye album 25 sep. så vidt jeg ved er den ikker på nettet endnu.. da den kun er blevet spillet til grøn..

og sangen hedder rigtig nok " Når et lys slukkes " og handler om den ulykke i kbh sidste år hvor en mor mistede sin mand veninde og ufødte barn.

afsted det går :)
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

CyberZink skrev:og sangen hedder rigtig nok " Når et lys slukkes " og handler om den ulykke i kbh sidste år hvor en mor mistede sin mand veninde og ufødte barn.
Husker godt den episode, skete 1 km fra mig, meget tragisk :-/. Endnu engang fordi nogle unge mennesker sku ligge og køre race
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

DJ_falcon skrev:Var til Grøn Koncert i Odense, og hørte introduktionen til sangen. Det er en ny sang fra deres kommende album til september, mener jeg det var.

Men QrazyLeg du må gerne kaste et link efter mig.. Står klar med baseball handsken :D.

Yup.... Hørte godt de snakkede om den... Pigerne blev helt rørte.... haha.... Men vil da gerne høre nummeret. Er ikke sikker på om det var det de spillede på grøn komcert i Valby idag..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Og nej den havde jeg faktisk ikke. Da jeg meldte mig under fanen var det mens der stadig kunne slås tvivl om det var et nummer fra deres ældre albums. Jeg vælger dog af gode grunde at tro på hr. CyberZink.

Havde det været det gamle nummer var jeg lige vidt. Jeg glemte at jeg havde et harddiskcrash i maj-måned hvor jeg mistede en del musik. Deribland en masse -DK- fra før 2006 - heriblandt et par Nik og Jay albums.
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Jeg hørte også de snakkede om nummeret til Grøn Koncert..

Som Cyberzink også skriver, så hedder det "Nar et lys slukkes" og vil være at finde på det nye album der kommer senere på året...

QzL:
Fang mig lige hvis du skal have din samling fyldt lidt op igen... Har da ihvertfald nogle N&J-albums liggende.. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er vist ligemeget :wink:
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

der er nu en video fra video cam ude af sangen.. til jer der vil ha den må i selv finde den :P

sangen bliver et kæmpe hit. hvis i syns at ka du høre hende synge blev vold spillet i radioen.. så "glæde" jer til denne ;)

og som TheJackal siger så er den på det nye album..

den officelle dato for det album er 25sep. :)

M
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

CyberZink skrev:der er nu en video fra video cam ude af sangen.. til jer der vil ha den må i selv finde den :P

sangen bliver et kæmpe hit. hvis i syns at ka du høre hende synge blev vold spillet i radioen.. så "glæde" jer til denne ;)

og som TheJackal siger så er den på det nye album..

den officelle dato for det album er 25sep. :)

M

Åååååh ikke mere Nik og Jay... :roll:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jo lad os få noget mere med dem. Ellers kunne det jo ske der var nogle mixere derude der gik hen og ikke kunne finde på noget at lave.
Mikkel

Indlæg af Mikkel »

QrazyLeg skrev:Jo lad os få noget mere med dem. Ellers kunne det jo ske der var nogle mixere derude der gik hen og ikke kunne finde på noget at lave.
LOL! :lol:
Besvar