Req: Infernal - Du gamle måne ?!?

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Infernal - Du gamle måne ?!?

Indlæg af Zster »

Sad og stenede på DJZ.dk (hvilket ikke sker så tit) og faldt over en der nævnede Infernal - Du gamle måne i forbindelse med noget sommerhit værk.
Har prøvet P2P men der sker ikke noget. Er det et nummer der rent faktisk ekisterer?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

ja det er rigtigt nok.. det findes.. det er på cd'en Remixed Affairs (cd'en efter deres første), hvor der oss er et par remix a nogle sange fra den første cd..
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Lyder lækkert.
Er der nogen der vil uppe det? Vil super gerne høre det :)
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Besvar