Grøn Koncert

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

UnitedPublic skrev:
amh skrev:
UnitedPublic skrev:@ amh

Den stregkode kunne jeg godt genskabe ud fra det billede.... det nytter ikke noget at klatte med lidt rød tekst oven på sådan en.
Hehe, det gør du bare... I don't care. Jeg har den billet jeg skal bruge...
Fandt det bare en smule sjovt at du har klistret den til med røde bogstaver hvis du er ligeglad med at den bliver kopieret :P
Så er min samvittighed på det rene :D Jeg gjorde mit for at "Beskytte" Billetten så den ikke blev kopieret. Men lad det nu ligge.[/i]
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Bacher skrev:Det kan så bekræftes at man godt kan få 3L stærk Cosmopolitan med på Grøn koncert.
Cosmopolitanen kom fint med ind til Grøn Koncert. Ingen problemer. Vi bildte dem ind at det var postevand og den hoppede de sgu' på. En liter vodka og hvad der ellers er i den sjus slog fandme hårdt, og jeg måtte lige have en time eller 1½ under Nephew-koncerten. Men fed fed event.

Nik & Jay var så seje live. Mig en gåde hvorfor de ikke udgiver et livealbum.

Og sikke da en efterfest.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DJMag
Geografisk sted: Frederikssund, Danmark
Kontakt:

Indlæg af DJMag »

nco skrev: Nik & Jay var så seje live. Mig en gåde hvorfor de ikke udgiver et livealbum.
Det var faktisk et rigtig fedt show de fyret af, kunne sku godt lide den måde de fik proppet nogle gamle nr. ind.
Det kunne de sku godt smide ned på en skive og det er lige før jeg tro jeg ville smutte ned til plade shop og smide lidt grun efter den.
<center>..::[ Mag on CA ]::..</center>
Besvar