Så er min samvittighed på det reneUnitedPublic skrev:Fandt det bare en smule sjovt at du har klistret den til med røde bogstaver hvis du er ligeglad med at den bliver kopieretamh skrev:Hehe, det gør du bare... I don't care. Jeg har den billet jeg skal bruge...UnitedPublic skrev:@ amh
Den stregkode kunne jeg godt genskabe ud fra det billede.... det nytter ikke noget at klatte med lidt rød tekst oven på sådan en.
Grøn Koncert
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Cosmopolitanen kom fint med ind til Grøn Koncert. Ingen problemer. Vi bildte dem ind at det var postevand og den hoppede de sgu' på. En liter vodka og hvad der ellers er i den sjus slog fandme hårdt, og jeg måtte lige have en time eller 1½ under Nephew-koncerten. Men fed fed event.Bacher skrev:Det kan så bekræftes at man godt kan få 3L stærk Cosmopolitan med på Grøn koncert.
Nik & Jay var så seje live. Mig en gåde hvorfor de ikke udgiver et livealbum.
Og sikke da en efterfest.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Det var faktisk et rigtig fedt show de fyret af, kunne sku godt lide den måde de fik proppet nogle gamle nr. ind.nco skrev: Nik & Jay var så seje live. Mig en gåde hvorfor de ikke udgiver et livealbum.
Det kunne de sku godt smide ned på en skive og det er lige før jeg tro jeg ville smutte ned til plade shop og smide lidt grun efter den.
<center>..::[ Mag on CA ]::..</center>