Lydinstillinger!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Lydinstillinger!

Indlæg af mimic »

Mit dejlige lydikon som normalt ligger i proceslinjen er forsvundet :(
Billede

Jeg har været inde og kigge i mine lydinstillinger, men der er det allerede aktiveret :?
Billede

Yderligere har jeg også prøvet at opdatere driveren til mit lydkort, dog uden held!
Hva pokker skal jeg gøre for at få mit herlige lille ikon tilbage? :cry:
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
snabelfisk
Geografisk sted: On The Top, See Ya!

Indlæg af snabelfisk »

Prøv systemgendannelse, fra dengang du kan huske det virkede
Im The Stuff Dreams Are Made Of..
Zivago

Indlæg af Zivago »

Jeg har også været udsat for dette fænomen - et par gange.
Jeg har kunnet "redde" det, ved at gå ind i indstillinger, slå "vis ikonet Lydstyrke på proceslinien" fra, genstarte maskinen, og så gå ind og slå det til igen.

Zivago
Brugeravatar
mimic
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Tjaeh..
Prøvede lidt frem og tilbage og fandt ud af at problemet var større end først antaget!
Min mikrofon virkede ikke mere - Jeg kunne ikke engang vælge mit lydkort til indgående lyd (indspilning)
Det pissede mig af, så jeg formaterede spanden.

OBS:
Lavede dog lidt research inden, hvor jeg fandt ud af at man skulle prøve at få systray til at starte op, virkede dog heller ikke!
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Ja skulle lige til at forslå at du formatter hele lortet, jeg har os fikset og rettet små problemer. Men det holder ikk længer hen. Såå det altid godt at formatter.

Måske skulle du overvej at have et image af din computer, så du bare kan smid den på. Hurtig og nemt...
Brugeravatar
mimic
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Dj FreeLoad skrev:Ja skulle lige til at forslå at du formatter hele lortet, jeg har os fikset og rettet små problemer. Men det holder ikk længer hen. Såå det altid godt at formatter.

Måske skulle du overvej at have et image af din computer, så du bare kan smid den på. Hurtig og nemt...
Heh... Når det kommer til at lave et image kan min computer ikke følge med. Engang blev jeg træt af den og fik den faktisk sendt til reperation for samtidig at få lavet et image. Men nej nej, der var en fin lille seddel med at det var mislykkedes for teknikeren at få lavet et image fordi det var et eller andet galt.. Såeh
Men jeg overlever nu nok uden et image (har jeg overtalt mig selv til), selvom det er pisse ufedt at hente alle de skide opdateringer!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

[11:47:21] <@QrazyLeg> Operating System: (WinXP Professional 5.1 Service Pack 2 (Build #2600)) ¤ Installed: (XP was installed 75wks 3days 11hrs 37mins 22secs ago) ¤ Uptime: (1d 18h 26m 28s)
[11:47:36] <@QrazyLeg> Operating System: (WinXP Professional 5.1 Service Pack 2 (Build #2600)) ¤ Uptime: (1d 18h 26m 43s) ¤ Record Uptime: (1m 2w 1d 13h 23m 58s set on Wed Jun 22 14:56:52 2005)

Formatering er overvurderet. Denne spand her kører stadig uden problemer... Og de få der har været har jeg kunne læse mig frem til på Google eller ved at tænke en anelse logisk. Desuden bliver der ikke klikket på alle mulige underlige reklamesider eller installeret noget jeg ikke ved er iorden. Defragmentering sker automatisk af mit systemdrev en gang om ugen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
mimic
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Formatering er overvurderet. Denne spand her kører stadig uden problemer... Og de få der har været har jeg kunne læse mig frem til på Google eller ved at tænke en anelse logisk. Desuden bliver der ikke klikket på alle mulige underlige reklamesider eller installeret noget jeg ikke ved er iorden. Defragmentering sker automatisk af mit systemdrev en gang om ugen.
Prøver jeg også at leve efter, men hvis ens lydkort ikke reagerer på driveropdateringer, så er det sq lidt svært!
Besvar