Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Den sang der starter ved 15.57 eller lignende efter det der countdown...hvad fa'en er det nu den hedder? og er der evt en der kan uploade sangen i flere mixes...kan ikke få dc++ til at virke så kan ikke finde ud af hvilken af de her sange det er
16. Pakito - Living On Video (Club Mix)
18. Age Pee - Hymn (Club mix)
19. Yom Trax - The Sound (Radio Edit)
20. Neo Cortex - I Want You (Rocketeers vs Lagoon Remix)
takker for det og tak for mixet...er godt nok gået videre til cd'erne der hedder Bonkers, hvor det er vocal men up-tempo beat, men det her er sgu stadig kræs for ørerne!
Godt gået må jeg sige Har allerede smidt den på en cd og ud i bilen, for så skal der sgu høres tramp..
Er lige kommet hjem fra lloret hvor vi selv hørte mange af de trampe sange på vores boomblaster, at du så har lavet et mix med dem er jo genialt. Jeg har specielt spolet tilbage til 8.35 ca. da det var denne del som fangede mig først.
Det er en genial trackliste klooooojve...
At mixet er rodet er jo rigtigt, men vi elsker det jo
Nu har den siddet i bilen i en uges tid og damn den har fået nogle spins!!
Det passer PERFEKT med en køretur fra min bopæl, ud på arbejdet, og hjem igen....
Jeg er for sindsygt vild med dit valg af numre, måske den en enkelt gang imellem bliver lidt for "blød", men lad nu det ligge. Det har det punch der skal til for at jeg rigtig kan spille Brian eller Ronni hele vejen på arbejde.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Smejs skrev:takker for det og tak for mixet...er godt nok gået videre til cd'erne der hedder Bonkers, hvor det er vocal men up-tempo beat, men det her er sgu stadig kræs for ørerne!
Stav nu til Happy Hardcore!
Iøvrigt er der ikke noget bedre end Hixxy, Brisk, Sy etc! Elsker det.
Men én ting er sikkert: Bonkers = Pure HHC! (Så ost som commercial goes )
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.