Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
nja, jeg har hørt den masser af gange, men kan ikke lige sætte navn på den desværre.. men hører da lige min amp igennem og ser om jeg finder den.. vender tilbage hvis der er held i sprøjten
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Det er også den tyske Krid P med bagpipes. Jeg har den desværre ikke til at ligge mere - men kan da se om jeg kan få fat på den. Ellers er jeg ret sikker på at der er nogle andre der har den
sangen er go nok det er den rigtige.. .. men club mixet er lidt for vild. i forhold til den ver. dit frøste link ka jeg ik få lov til at download fra .. desværre
Sig-Mund skrev:Uha det nr hørte jeg satme meget i en årgang. Mener os han har lavet en andet nr, der minder lidt om det. Kan bare ikke huske titlen på det
Mon det er The Great Bouzouki du hentyder til? Alt for crazy nummer Er der nogen der evt ligger inde med club mixet da mit eget er ufuldendt?