Godaften.
Jeg har et problem med visning af mine internetsider. På visse sider kan jeg ikke se billeder/reklamer, og der mangler forskellige ting såsom tekst. Jeg mangler også menuer på hjemmesiderne. Kan fx. ikke trykke på "download" osv. på de forskellige hjemmesider. De er slet ikke synlige.
Hvad er der galt? Jeg bruger Norton Internet Security.
På forhånd tak.
Internetsider
Redaktør: Moderators
-
Bobo-Denmark
- Geografisk sted: Mælkevejen, Jorden
Du har ikke Peerguardian installeret som blokerer for de ranges hvor reklamer/siderne?
Ellers findes der jo i Funktioner, Internetindstillinger, Avanceret en knap til at gendanne standarder - det vil i hvert fald sørge for at settings er stillet som de skal.
Derudover ved jeg ikke om du har noget ad-aware, antivirus, firewall osv. kørende der kan blokere for det. Når du støder ind i en side, så prøv at slå det fra og åben siden igen og se om den så ikke viser det hele.
Ellers kan man jo gå ind og fjerne IE og så installere det igen. Det fjernes i Kontrol Panel, Tilføj eller fjern programmer, Tilføj/Fjern windows komponenter.
Ellers findes der jo i Funktioner, Internetindstillinger, Avanceret en knap til at gendanne standarder - det vil i hvert fald sørge for at settings er stillet som de skal.
Derudover ved jeg ikke om du har noget ad-aware, antivirus, firewall osv. kørende der kan blokere for det. Når du støder ind i en side, så prøv at slå det fra og åben siden igen og se om den så ikke viser det hele.
Ellers kan man jo gå ind og fjerne IE og så installere det igen. Det fjernes i Kontrol Panel, Tilføj eller fjern programmer, Tilføj/Fjern windows komponenter.
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!
-
snabelfisk
- Geografisk sted: On The Top, See Ya!