Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Jeg er helt ny her og har siddet og bikset med nogle bootlegs. Her er det første og det ville være lækkert, hvis jeg kunne få lidt feedback .
Track List:
Warren G. Feat. Nate Dogg - Regulate
Brandy - Afrodisiac
L.O.C. - Frk. Escobar
50 Cent - Just a Lil' Bit
G-Unit - This is How We Do
Niarn - Dobbelt A
Xzibit - Alcoholic
Og efter smilie-helvedet, så vil jeg sige det er et umådeligt godt stykke arbejde. Teknik og lignende har jeg ikke forstand på, men kan da høre når jeg synes noget virker gennemarbejdet. Numrerne passer fint sammen.
Hvis der endeligt skulle være noget jeg ville sætte en finger på så er det lidt en skam at 50 Cent kommer senere end f.eks. LOC. 50 Cent lyder en anelse tungere i beatet og vokalen (langsommere er måske et bedre ord) og derfor tager det lidt livet ud af bootlegget for tidligt. Til gengæld ville det have været ganske perfekt hvis der havde været byttet om på dem. Dels også fordi jeg synes der er lidt mere gang i musikken fra ireren end hos "Den Halve Dollar"
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Glimrende track, men synes det er lidt træls at både damen og L.O.C synger på samme tid. Synes enten skal du skrue lidt ned for den ene, eller tage en ene helt væk.
Rart at høre at man har gjort et forholdsvist godt stykke arbejde, det tog mig også lang tid hehe. Jeg vil også lige prøve at rode lidt videre med den udfra jeres kritik... Hvis der er andre der synes der burde ændres noget, må I endelig sige til, altid godt med noget positiv kritik .
EsbenMr skrev:
Glimrende track, men synes det er lidt træls at både damen og L.O.C synger på samme tid. Synes enten skal du skrue lidt ned for den ene, eller tage en ene helt væk.
Jeg er helt enig. Der er nogle skønhedspletter - synes heller ikke melodien fra 50cent passer ind. Ellers er det meget godt lavet.
Hvis det er et bootleg skal du ikke bruge så mange sange ellers er det er megamix.
Et godt tip til næste gang - aldrig mix 2 melodier oveni hinanden