Afinstallere Norton ?
Redaktør: Moderators
Afinstallere Norton ?
Hej alle CA'er..
Har et lille problem, med at afinstallere norton antivirus og internet security. Jeg kan ikke finde nogen uninstall "knap" som programmet selv har lavet, og en af mine venner sagde at han bare slettede det inde i fjern programmer, eller også slettede han mappen. Det resulterede så i at han blev nødt til at formatere sin com, fordi den gik i lort.
Så ville høre om i har nogle råd til hvordan jeg gør, uden at min com fucker ? jeg har hentet en "patch" på nettet, som siger at den kan afinstallere det, uden nogle problemer. Men har i nogle råd ?
Og er den gratis version af avg, et fint antivirus program ?
Esben
Har et lille problem, med at afinstallere norton antivirus og internet security. Jeg kan ikke finde nogen uninstall "knap" som programmet selv har lavet, og en af mine venner sagde at han bare slettede det inde i fjern programmer, eller også slettede han mappen. Det resulterede så i at han blev nødt til at formatere sin com, fordi den gik i lort.
Så ville høre om i har nogle råd til hvordan jeg gør, uden at min com fucker ? jeg har hentet en "patch" på nettet, som siger at den kan afinstallere det, uden nogle problemer. Men har i nogle råd ?
Og er den gratis version af avg, et fint antivirus program ?
Esben
Hvis du stadig har install filen, så kør den - den vil i de fleste tilfælde komme med muligheden for at fjerne den tidligere version (kan være skjult under at den vil "reparere" programmet).
Ellers kan det være der findes en fil i mappen hvor programmet er installeret som hedder uninstall, eller lignende.
Ellers kan det være der findes en fil i mappen hvor programmet er installeret som hedder uninstall, eller lignende.
http://service1.symantec.com/SUPPORT/na ... 2114452606
Hvis ikke din version er der... GOOGLE DEN !!!!!!
Hvis ikke din version er der... GOOGLE DEN !!!!!!
Senest rettet af JayJay^^ 03 aug 2006, 17:33, rettet i alt 1 gang.
<---------------------------->
§1 I'm always right
www.avast.com <-- også et godt bud på en gratis scanner og så enda på dansk 
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us