Html koder

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Ralle7

Html koder

Indlæg af Ralle7 »

Et program til at tage html koder fra andre, fx, fra arto osv ? Nogle som kender sådan et ? :D
Kymze

Indlæg af Kymze »

der er ihvertfald et plugin til firefox der kan lidt alla det du ønsker.. prøver lige og finde et navn på det
Jeg bliver så bitter. Som i jeg er så bitter. Hold nu op med at larme. Hostepigen, der har hostet i halvanden måned. Hiphopnabo. Underbo. Nabo teenager. Udenfor. Hold nu op!!! Jeg kan ikke være i fred nogen steder. Ønsker mig alle mennesker væk. Nu.
Ralle7

Indlæg af Ralle7 »

Takker, har nu ikke firefox :D
EMR

Indlæg af EMR »

Hvad skal du bruge det til fætter ? :P
CyberZink

Indlæg af CyberZink »

han skal hive i tissemanden til 14årige tøser på arto som viser kanten af deres bh.. uhhh jeg er smuttet ses på arto baby..
Billede
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Ja vi ses, CyberZink.
BØH
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Vis -> Kildekode

Eller højreklik -> Vis kildekode.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

der er nu ikke noget som at udfører et godt arbejde og vide man har fået stablet en hjemmeside på benene ved eget arbejde (læs. stjålet kodning fra andre)
Besvar