Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
det kunne godt blive bedre... men går okay ud af du har lavet det "Live" bruger også selv virtual dj ... synes det er meget sjovere at gøre det live... hvad version bruger du?
jeg har oss Virtual DJ (tror det er 3.4).. men bruger det ik til at lave bastarder.. bruger det bare til at mixe lidt når jeg keder mig.. men mit er desværre på italiensk fordi jeg ik ku finde en fuld engelsk version på www.projectw.org.. heh
Nogen der gider smide det op på en anden server en sendmefile? Synes ikke rigtigt jeg kan komme i kontakt med den, og har prøvet gennem 3 proxies også, og jeg kan stadig ikke komme ind på siden.
Liquid^ skrev:Nogen der gider smide det op på en anden server en sendmefile? Synes ikke rigtigt jeg kan komme i kontakt med den, og har prøvet gennem 3 proxies også, og jeg kan stadig ikke komme ind på siden.
virkede hos mig skulle bare vente rigtig længe før siden kom frem
Liquid^ skrev:Nogen der gider smide det op på en anden server en sendmefile? Synes ikke rigtigt jeg kan komme i kontakt med den, og har prøvet gennem 3 proxies også, og jeg kan stadig ikke komme ind på siden.