Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
hey folkens
for mange år (8år ca) siden var der et spil hvor man var taxa chauffør og skulle køre kunder rundt for at optjene penge så man kunne købe våben og andet lir til sin taxa ...
er der nogen der kender/ har dette spil??? spillet var til pc.
det er et vold fedt spil.... nogen der kender nogle koder til spillet jeg har endelig fået det havde ikke lige set den lille pil forneden men den er hentet nu ...
hehe det er sku da rigtig der var ikke pga. cd-rom drevet det var for jeg havde en 286 så ikke kunne køre det.... sjovt nok havde min far givet omkring 25.000 risdaler for den!
Tumle skrev:det er et vold fedt spil.... nogen der kender nogle koder til spillet jeg har endelig fået det havde ikke lige set den lille pil forneden men den er hentet nu ...
Det er ikke koderne til at starte spillet du mangler vel?
Den er nemlig cracked så du bare kan taste et tilfældig 3 cifret tal når det starter op
Men ved ikke om det var det du mente.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
jeps det er et meget gammelt spil men kunne man bare få det til at køre ordentlig så er årgangen vel underordnet... nogen der ved hvordan mit problem løses?? alt i spillet køre ligesom med super turbo...