love film

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

love film

Indlæg af Renow »

jeg er selv medlem af siden www.lovefilm.dk og det er faktisk rigtig fedt.
Hvis der er nogen der ikke kender det, kan jeg hurtig forklare, du lejer dine dvd film over nettet og får dem sendt med posten og når du har set den sender du dem bare tilbage og du modtager nogle nye. (de betaer porte begge veje)
jeg kan nu tilbyde jer alle 1 måneds gratis prøve, og du forpligter dig ikke til noget OVERHOVDT.
hvis det lyder interasant så kontakrt mig på MSN
chart.dk@efnet
_BoBo^

Indlæg af _BoBo^ »

kan se lovefilm.dk er blevet slået sammen med DVDzone.dk og digitarian.dk, men deres service virker ganske okay ja
in the sweet denmark or under the hot sun in Afganistan
Infected
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Infected »

Lyder da til man lige skal tjekke det ud.. :D
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Problemet med alle disse dvdudlejningssites er, at du stadig skal opgive dit kortnr og sikkerhedskode (ikke pinkode), når du registrerer dig.

Endvidere er de tit langsomme om at sende de film du ønsker. Det er ikke som at gå ned i blockbuster og få reserveret den film du ønsker at se.

Ideen er god nok, men jeg har kun haft dårlige erfaringer med disse udlejningssites.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

det er korekt som 3dotz siger at du skal oplyse dit kreditkort nummer når du melder dig ind

3dotz siger også "Endvidere er de tit langsomme om at sende de film du ønsker"
dette er ikke rigtig de 1½ måned jeg indtil nu har været medlem, har de altid sendt film til mig samme dag eller dagen efter de har modtaget filmne fra mig.

hvis der er nogen der vil melde sig ind vil jeg meget gerne de skriver til mig først fordi at hvis jeg får lov at sende dem en mail og de tilmælder sig via den får de en måend gratis og jeg får 14 dage så plzz skriv til mig først.

kan kun anbefale dem.

som tidlire nvnt binder man sig ikke til noget når ens prøve måned er udløbet melder man sigf bare ud
chart.dk@efnet
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Det har kostet mig flere hundrede kroner at forsøge at få en måned gratis. Netop derfor irriterer disse internetdvdudlejningssites mig.

I den tid jeg har forsøgt at få de film, som jeg var interesseret i, så har de aldrig haft de øverst prioriterede film i den lange liste jeg blev anbefalet at lave. Derfor fik jeg tilsendt flere film, som kun var på min liste for at jeg kunne få sendt nogle film, mens jeg ventede på de højest prioriterede.

Problemet kommer sidst på måneden. De sender filmene så sent sidst på måneden (i mine tilfælde), at de ikke kan nå at komme retur inden månedens udgang og man er blevet trukket for en ny måned. Du kan sagtens stoppe, men du har stadig betalt for en ekstra måned.

Men når systemet virker, så er det en smart ide. Man kan få filmene sendt direkte hjem i stedet for at skulle ned og hente dem i Blockbuster eller PlayTime.

Men mine erfaringer med danske udlejningssites er ikke gode, og det er de samme problemer mine bekendte i USA også døjer med.

Men til dem som er interesseret, så synes jeg da man skal støtte Renow, så han kan få et par uger gratis.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Kan sige at jeg har brugt lovefilm.dk gratis i 1 måned, og den fungerede faktisk meget godt. Eneste jeg syntes de mangler er et noget større udvalg, men det er nok bare mig :S
Besvar