Req: Primadonna - Why haven't i

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Primadonna - Why haven't i

Indlæg af Zster »

Heyhey!

Søger ovenstående.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Kunne desværre ikke lige finde originalen, som ligger på en cd et eller andet sted i mængden af originale cd'er, men fandt da to versioner af dette nummer, hvor af den ene du muligvis ikke har hørt.

http://www.yousendit.com/transfer.php?a ... 0B2B200E6E

Det er et Fireball bootleg fra 2003, sóm skabte lidt debat på diverse fora.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Dopefisk

Indlæg af Dopefisk »

Here you go:

Kode: Vælg alt

http://www.speedyshare.com/551874874.html
Hvorfor være NORMAL ?
Når det er sjovere at være GAL ?
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

I er nogle guttermænner :-p

/Zster - der er smurt ind i Olie fra top til tå. Lorte bil
[/bitch off]
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Besvar