Streame fra Atomix Virtual Dj

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
farmer
Geografisk sted: Aalborg

Streame fra Atomix Virtual Dj

Indlæg af farmer »

Er der nogen der ved hvordan man får dette sjove program til at streame fra sin egen computer ? når jeg har trykket på start boardcast ser det hele fint nok ud, men når jeg så går ind i winamp eller IE og paster linket bliver der bare ved at stå connecting uden noget resultat.. Kan det have noget med min Ip at gøre ?
jeg har testet det er den rigtige igennem www.myip.dk
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

har du også åbnet port 8000 ?
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
farmer

Indlæg af farmer »

Jep det har jeg lige gjort, stadig ingen tegn på forbindelse.. :( ?
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sender du bare fra din egen pc og hvilken port anvender du til din stream ?
Brugeravatar
Cubefyr
Chart Attack VIP

Re: Streame fra Atomix Virtual Dj

Indlæg af Cubefyr »

farmer skrev:Er der nogen der ved hvordan man får dette sjove program til at streame fra sin egen computer ? når jeg har trykket på start boardcast ser det hele fint nok ud, men når jeg så går ind i winamp eller IE og paster linket bliver der bare ved at stå connecting uden noget resultat.. Kan det have noget med min Ip at gøre ?
jeg har testet det er den rigtige igennem www.myip.dk
Har du full version må du gerne smide den op med key/crack :)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Forklaringen er at du ikke kan modtage og sende fra samme ip - eller jo - men ikke din egen. Du skal bruge "localhost" eller 127.0.0.1 hvis du skal lytte til det selv... Andre kan muligvis lytte til det, selvom du ikke kan. Prøv lige at hør en ven om han gider lytte på den rigtig ip og se hvad der sker.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
farmer

Indlæg af farmer »

Jeg har også forsøgt at få hele to venner til at prøve det, men uden held :(
Jeg kører den igennem port 8000 så vidt jeg kan se.
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

farmer skrev:Jeg har også forsøgt at få hele to venner til at prøve det, men uden held :(
Jeg kører den igennem port 8000 så vidt jeg kan se.

Da jeg brugte ShoutCAST, skulle man stille IP'en til "localhost" Uden " " det virkede.
farmer

Indlæg af farmer »

ok, er man nødt til at bruge det program for at få det til at virke ? har ikke helt styr på det.. :(
Har hentet både shoutcast og peercast, igennem peercast ser det ud som om den sender igennem mit shoutcast dsp plugin i Winamp. Men det hjælper mig ikke særlig meget når det ikke virker i Virtual DJ
Besvar