Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har fået lidt af et problem.
Jeg har netop formateret en Snabel-A-Computer og skal så til at installere driverne. (Jeg har gjort det for en ven der mangler sin driver CD).
Da jeg så har formateret og gør klar til at finde driverne på http://www.snabel-a-computer.dk/ finder jeg ud af at @-computers download sektion (online support) ikke virker!
Hvilket medfører at jeg ikke kan hente drivere!
Så nu står jeg med en bærbar uden drivere.
Nogen der kender en side hvor det er muligt at hente drivere til @-computers bærbare?
DjMail skrev:Måske du skulle ringe til dem og be dem gøre en af følgende ting
1. Ordne deres side
2. Sende en cd-rom
3. sende en mail med driverne
4. lukke deres firma hvis det er hvad de kalder support
Der står ingen kontakt-information til firmaet kun til deres forhandlere, hvilket iøvrigt er Midt-Data...
Jeg har smidt en mail afsted til Midt-Data og afventer svar fra deres Service-afdeling.
Postede faktisk i håb om at nogen kendte en side hvor man kunne få dem.
Men hvis jeg ikke har modtaget svar fra Midt-Data imorgen inden kl. 13:00 så ringer jeg sq til dem og råber lidt af deres support-afdeling!
Jeg ville nok bare installere den windows nu mens du venter, tvivler på at @ computer indeholder ret mange komponenter som windows ikke kan finde en universal driver til, så har du da klaret det, indtil de får deres driver side op at køre igen, windows update kan nok enda finde et par enkelte af dem hvis du lader den søge efter det.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us