Halløjsa.. har købt min første eksterne harddisk nogensinde.. men når jeg sætter den til popper denne meddelelse op:
http://www.sendspace.com/file/w8we89
Det har noget med høj og lav hastighed på usb hub at gøre.. eller noget hehe
Nogen der kan forklare mig hvad jeg skal gøre?
Hjælp til ekstern harddisk
Redaktør: Moderators
Det er fordi du har sat den til et USB1.1 stik. Alle nyere eksterne harddiske kører på USB2.0, som giver en langt højere overførselshastighed.
Det den skriver er, at du stadig kan bruge harddisken, men du får ikke den hurtige forbindelse før du installerer et USB2.0 stik eller isætter kablet et USB2.0 stik.
Andet er der ikke i det.
...
Det den skriver er, at du stadig kan bruge harddisken, men du får ikke den hurtige forbindelse før du installerer et USB2.0 stik eller isætter kablet et USB2.0 stik.
Andet er der ikke i det.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
hej drenge....
jeg er kommet groligt på den.. jeg har haft format C:\...
nu har jeg så lagt winxp på den igen, men jeg kan simpelhen ikke få min maxtor onetouch III til at kører usb2 igen..
hvad fanden gør jeg ??
jeg er kommet groligt på den.. jeg har haft format C:\...
nu har jeg så lagt winxp på den igen, men jeg kan simpelhen ikke få min maxtor onetouch III til at kører usb2 igen..
hvad fanden gør jeg ??
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.
Marge: You do remember your promise to the children, don't you?
Homer: I sure do! When you're 18, you're out the door!

jeg kan intet finde af drivers.. men jeg basker vildt med mine arme hvis en af jer kan finde nogle..amh skrev:
Nu er det ikke noget med nogle drivers til det, vel?
Det er jo kun den personlige formue der skiller Peter Asschenfeldt fra Rudi Frederiksen.